punt 1: een aparte sampler/effectenbak is vaak niet zo makkelijk, aangezien alleen het topmodel van Dateq (en die zie je maar zeer weinig) een send/return functie heeft. en die heb je wél nodig als je effecten per kanaal wil toevoegen.
en dat willen we, toch? effct over de master is nou niet echt intressant..
Heb zelf net de Pioneer DJM600 gekocht en gisteren voor het eerst mee in de club gedraaid. Normaal staat daar een LPM7.2.
Ik vind de djm600 te gek. Ook de korte faders zijn eerder handiger dan storend.Effecten werken perfect. echt Pioneer; zij denken goed na over wat een dj echt nodig heeft.
Geluidskwaliteit/duurzaamheid schijnt niet zo goed te zijn.
dat heb ik inderdaad via verschillende wegen gehoord.
Ik vraag me dan werkelijk af waarom dat ding dan op elk feest terug te vinden is..??
Heeft iemand hier antwoord op?
Een mengtafel is dan toch wel de zwakste schakel kwa geluidskwalitiet, ook al zet je er een installatie van miljoenen achter...(!)
en dat willen we, toch? effct over de master is nou niet echt intressant..
Heb zelf net de Pioneer DJM600 gekocht en gisteren voor het eerst mee in de club gedraaid. Normaal staat daar een LPM7.2.
Ik vind de djm600 te gek. Ook de korte faders zijn eerder handiger dan storend.Effecten werken perfect. echt Pioneer; zij denken goed na over wat een dj echt nodig heeft.
Geluidskwaliteit/duurzaamheid schijnt niet zo goed te zijn.
dat heb ik inderdaad via verschillende wegen gehoord.
Ik vraag me dan werkelijk af waarom dat ding dan op elk feest terug te vinden is..??
Heeft iemand hier antwoord op?
Een mengtafel is dan toch wel de zwakste schakel kwa geluidskwalitiet, ook al zet je er een installatie van miljoenen achter...(!)

Comment