CDJ 100s Waar kopen???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Didier
    • Aug 2002
    • 323

CDJ 100s Waar kopen???

Ik wil me binnekort 2 pioneer cdj-100s gaan aanschaffen. Maar met wat zoeken op internet kwam ik er al gauw achter dat de nieuwprijzen voor deze cd-speler enorm verschillen van 500 euro tot 550 euro.

Weet iemand misschien waar ik deze het goedkoopst kan bestellen?

Alvast bedankt, Didier

Ohja, 2e hands kopen hebben ze me al afgeraden, omdat je niet weet hoeveel uren de lasers gemaakt hebben.

BETROUWBAAR & BETAALBAAR
    Zuid-Limburg
  • EP Woody
    • May 2001
    • 795

Kijk gewoon een beetje rond, en kijk vooral naar de service die je krijgt.

Owja, koop ze in de buurt, mocht er wat mee zijn, kan je ook snel weer terug.

Goedkoop kan vaak duurkoop betekenen.

Groeten Erwin

Het leven is waardeloos, maar er is een ding dat me op de been houd ...........

Kheb me site helemaal geupdate, Kijk in me profiel voor de url.

Comment

• Didier
      • Aug 2002
      • 323

aha, dus ik kan ze beter niet via internet bestellen? Is meestal toch stukken goedkoper, of niet?
      Ik woon namelijk in Zuid-Limburg. Hier zijn de prijzen meestal zowiezo duurder dan in het midden des lands.

BETROUWBAAR & BETAALBAAR
      Zuid-Limburg

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

Ja , leuk zo...Zou je denken dat we hier de naam van een bedrijf gaan noemen?

Sommige mensen gaan voor de prijs, andere mensen gaan voor de servicegraad, kwaliteit en goede ervaringen met een bedrijf.

De meerwaarde van dit onderwerp voor het forum ontgaat mij volkomen.
        Wanneer je zelf te lui bent om op zoek te gaan naar een, internet?, bedrijf dat jou spullen levert zoals jij het graag het graag wil, dan ben je hier met deze vraag ook absoluut aan het verkeerde adres.

Onderwerp afgesloten onder verwijzing naar de forum spelregels, geen advetenties en te koop gevraagd op het forum.

Moderator J&H Licht en Geluid Fora
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...