American Dj pro scrach 1

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2138

citaat:HEb zelf mijn pioneers weggedaan hiervoor en tognogtoe enkel tevreden klanten !
    je ben helemaal gek!

citaat:Over de hele American DJ range kun je eigenlijk zeggen dat het nogal low-budget materiaal is. Leuk voor op je kamer, maar niet voor on te road.Dit wordt al duidelijk als je ziet hoe het allemaal afgewerkt is. Ik heb eens de PRO-DJ2 besteld om eens uit te proberen, maar die is na een week alweer retour gegaan en vervangen door een Pioneer CDJ100S. Verder was de levertijd ook vaak een ramp (bij ADJ Europe in Kerkrade tenminste). De consumentenverkoop gaat nu over naar AD-systems in Kerkrade, wellicht wordt de levertijd dan beter.
    heb je ooit wel amdj materiaal gezien. Ik heb het nu speciaal over de versterkers van hun. Sorry hoor maar als je deze niet degelijk vind dan moet je mij toch eens zeggen wat wel goed is voor dezelfde prijs. Ik heb toch al redelijk veel met materiaal van amdj gewerkt en heb hier dus nog nooit problemen mee gehad.

greetz ronny (bsl)
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Davy Gabriels
      • Aug 2002
      • 819

Ik gebruik nu al 3 jaar wekelijks de ADJ ProDJ1 en heb nog nooit problemen mee gehad.Nog nooit iemand horen klagen.

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

Ik heb van vorig jaar een Proscratch-1 in demo (ja, ik verkoop die dingen) en ik moet zeggen dat die best wel leuk werkt. Natuurlijk bij ontvangst direct mijn hoop test-cd's erin gedaan en natuurlijk ook de Philips en Burosch foutenCD.
        Dit toestel haalt echt wel goede scores en is nou ook niet ZO goedkoop dus dat mag wel.
        Het is inderdaad wel soms lastig om even te wachten tot de buffer vol is omdat je anders inderdaad niet kunt spoelen...
        Problemen die ik al gehad heb met verkochte toestellen:
        - 1 LED'je dat een eigen leven ging lijden (maar toestel werkte verder perfect).
        - 1 toestel dat na een week of langer stilstaan zonder spanning altijd opstartte in "slowmotion". De CD-speelde wel af maar veel te traag (ook al heeft de Proscratch-1 geen hyperpitch, als je deze een week liet staan dan had je dit wel...). Eens opnieuw aan en af zetten en het was opgelost.
        Ik ben mij er dus van bewust dat sommige toestellen KLEINE kinderziektes hebben maar enkel die klant van dit LED'je wou hem in garantie-reparatie geven die andere met de ongewilde hyperpitch vond dat helemaal niet de moeite en het is de laatste maanden noch verbeterd noch verslechterd.
        Ook ik vind het jammer dat ze de Proscratch-1 niet meer maken. Nu zit je dus met een "gat" tussen de PSX en de Proscratch-2.
        Voor de echte freaks is ook misschien een gebrek dat de effecten niet doorgegeven worden aan de digitale uitgang (heeft waarschijnlijk nog nooit iemand geprobeerd en heeft waarschijnlijk ook niemand nodig maar is toch zo).
        Wat betreft hun versterkers: bij testen hier (ONDER hun toegestande impedantie en op 75% sinusvermogen) houden zij het een paar minuten minder uit voor ze in beveiliging gaan dan hun collega's van QSC (RMX-reeks). Voor versterkers blijf ik dus QSC aanbevelen (heb er zelf een en niet kapot te krijgen (korsluiting, 275V, ....).

Tot zover uw meest kritische pro audio verkoper....

Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...