American Dj pro scrach 1

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • willie
    • Oct 2002
    • 14

American Dj pro scrach 1

Ik heb 1 pro scrach 1 gekocht, met de volgende functies:

MAIN FEATURES: • Front Load Single CD Player • Anti-shock memory • Instant start • Seamless loop • Fader Q Start • BOP effect • Effects include: Digital Scratch, Echo, Coast, Flanger, Pan, Trans, Skid & Fade • 3 Flash start Buttons (7 second sample per button) • Volume balance between music and sampler • Mixer between music and sampler, can adjust pitches separately • FX MIX on the fly • Auto cue function (-48dB) • 3 sampler (cues) can be memoried • Selectable ellapsed, remain and total remain time display • Single/continuous play • Flip Flop (Relay playback between two decks) • Headphone output with volume control

Wat vinden jullie van deze cd speler?????

groetje, en alvast bedankt

Bijgewerkt door - willie op 31/10/2002 18:34:21

Bijgewerkt door - moderator op 31/10/2002 19:21:23
  • speakerfreak
    • May 2002
    • 1446

geen idee, ken em nie maar koop ijj altijd iets en ga je dan pas vragen wat iemand er van vind, ik snap het niet helemaal, wat je hier nou mee wilt

speakerfreak was here....
    Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• willie
      • Oct 2002
      • 14

citaat:
      geen idee, ken em nie maar koop ijj altijd iets en ga je dan pas vragen wat iemand er van vind, ik snap het niet helemaal, wat je hier nou mee wilt

ik wil alleen weten wat iedereen ervan vind ik heb er allang een eigen mening over, ik vind dat het een perfect apparaat is en dat je er echt heel goed mee kan mixen. ik wil dus alleen jullie meningen weten!

Comment

• speakerfreak
        • May 2002
        • 1446

okeeeeeeee sorry dan was nie zo bedoeld.

Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• DJ YOSHI
          • Mar 2002
          • 14

Oftewel, of ik er nog één moet aanschaffen voor onze drive-in (draai samen met willie)
          Of dat ik beter op zoek kan gaan naar een andere

MSN: superjoska@hotmail.com

Comment

• Dré
            • Nov 2001
            • 409

De Pro Scratch 1 is voor het geld (nog geen 500 euro) een PRIMA apparaat. Jammer alleen dat hij NIET meer gemaakt wordt.

Om de verkoop van de Pro Scratch 2 wat te stimuleren heeft American DJ de Pro Scratch 1 een beetje kaal geplukt, de kleur veranderd en hem omgedoopt in de PSX. De prijs is hierbij zo'n 10-15% lager geworden dan die van de (niet meer leverbare) Pro Scratch 1.

Ook de PSX is overigens een zeer leuke speler voor het geld. Paar minpuntjes:

1. American DJ is niet even consistent in het afstellen van de lasers (of dat de schuld van ADJ of van Sony is zal me overigens een wordt wezen). Ik stuur ongeveer 50% van de PSX'en terug omdat ze niet goed afgesteld zijn (Burosch Focus CD test).

2. De PSX, PS1 en PS2 maken gebruik van een "rollertjes" slikker systeem. Erg traag EN als de rollen vies worden (en dat worden ze na verloop van tijd) dan bestaat de kans op beschadigde CD's. Hou die rolletjes dus GOED schoon.

-- Pardon my French, I'm Dutch --
            -- Pardon my French, I\'m Dutch --

Comment

• willie
              • Oct 2002
              • 14

de pro scracht 1 is anders dan de PSX want er zitten minder effecten op en er zit ook geen FX mix op!
              en als je het boekje goed gelezen hebt zit er een minder lang geheugen in vanaf als je hem uitzet.
              je kan er in het totaap ook minder cue points in opslaan ik weet nog niet presies hoe het werkt maar ik kan er 348 cue points in opslaan en ze avanaf ik hem uitzet 5jaar bewaren (dat zecht het boekje maar dat moet ik nog uitvinden) ik kan nu namelijk net cue points terug halen van een dag oud en onders elke flash butten meerderen cue points opslaan.

en dat heb ik nog nooit bij de PSX gezien maar ik hoop dat het ook nog echt werkt.

Comment

• Dré
                • Nov 2001
                • 409

citaat:
                de pro scracht 1 is anders dan de PSX want er zitten minder effecten op en er zit ook geen FX mix op!
                En daarom zei ik ook dat de PSX een kaalgeplukte Pro Scratch 1 was.

Misschien dat het woord kaalgeplukt niet duidelijk genoeg overkwam?
                citaat:en als je het boekje goed gelezen hebt zit er een minder lang geheugen in vanaf als je hem uitzet.
                Met MIJN leesvaardigheid is helemaal niets mis... (interpreteer de puntjes naar eigen believen).
                citaat:je kan er in het totaap ook minder cue points in opslaan ik weet nog niet presies hoe het werkt maar ik kan er 348 cue points in opslaan en ze avanaf ik hem uitzet 5jaar bewaren (dat zecht het boekje maar dat moet ik nog uitvinden)
                PS1: 384. PSX: 384

Maar goed. Hier nog een stukje ASCII dat je misschien WEL begrijpt: Gefeliciteerd met je Pro Scratch 1. Ik HOOP voor je dat je er nog 1 kunt vinden aangezien ze sinds een maand of 2 NIET meer gemaakt worden.

Heb je dat stukje tekst WEL begrepen?

-- Pardon my French, I'm Dutch --
                -- Pardon my French, I\'m Dutch --

Comment

• willie
                  • Oct 2002
                  • 14

sorry het was niet zo bedoel ik had het gewoon verkeerd begrepen en gelezen!!

Comment

• DJ YOSHI
                    • Mar 2002
                    • 14

Ik had er laatst één besteld voor 431 euro, maar was helaas niet meer leverbaar! Dus nu hebben we er maar één in onze drive-in. Helaas zijn er nu ook nog geen mensen die ze 2e hands verkopen. Vind het dus best wel een loze actie van american DJ

MSN: superjoska@hotmail.com

Comment

• embie
                      • Mar 2002
                      • 83

Dit zijn zeer leuke toestellen, die zich gerust met Pioneer mogen meten, Hun werkwijze (bv cue) werkt wel iets anders. Het is dus even wennen. Ook leuk om te weten is dat er originele Sony lasers voor gebruikt worden. Hun betrouwbaarheid is dus heel goed. HEb zelf mijn pioneers weggedaan hiervoor en tognogtoe enkel tevreden klanten !

Comment

• axs
                        Moderator
                        • Jun 2002
                        • 2687

citaat:
                        Dit zijn zeer leuke toestellen, die zich gerust met Pioneer mogen meten, Hun werkwijze (bv cue) werkt wel iets anders. Het is dus even wennen. Ook leuk om te weten is dat er originele Sony lasers voor gebruikt worden. Hun betrouwbaarheid is dus heel goed. HEb zelf mijn pioneers weggedaan hiervoor en tognogtoe enkel tevreden klanten !
                        FYI : Embie is verdeler van American DJ...

De groe(n)ten
                        Tom Manshoven
                        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• willie
                          • Oct 2002
                          • 14

hebben nog meer mensen hier meningen over?
                          zo ja ben ik heel benieuwd wat jullie van de pro scrach 1 vinden!

Comment

• NiTRO
                            • Sep 2002
                            • 677

Ik heb een keer met een pioneer kopie van American DJ gedraaid maar vond het 3 keer niks, de pitch is erg onnauwkeurig, werkt pas lekker op 8%, de functies zitten allemaal onder dubbele knoppen, pitch bend is niet lekker op het wiel mee te draaien omdat het wiel van zichzelf door blijft draaien, de scratch is niet nauwkeurig, als je een punt pakt en daarna trug draaid kom je nooit op hetzelfde punt weer terug....enz enz

Nee helaas, de american dj heeft het bij mij niet gehaald......

ps. vergelijk deze zeker niet met de pioneer 800 want dat is echt een wereld van verschil.

best regards,
                            ERC

dit was mijn mening

Comment

• Overdrive
                              • Feb 2002
                              • 717

Wat ik met die spelers heb en dan heb ik het nu over de PSX en proscratch 2 is dat ze heel slecht spoelen. Als je een met een nr begint dan kun je de eerste 10 sec niet voor of achteruit spoelen, heel irritant!
                              Ben ik hier dan de enige mee die dit heeft?
                              Heb zelf 2x cdj100's, heb ik 10x liever dan die ADJ spelers!

Groetjes.

Comment

Working...