Radon 900 / Max 860 / Pa 2250 / 266A

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Max
    • Feb 2003
    • 680

    #31
    van mij kan dit topic opslot, want niemand heeft er toch iets aan ...


    ---------
    Groeten,
    Max

    [ WHARFEDALE POWER !]

    Comment

    • bertuss
      • Jan 2002
      • 816

      #32
      ik ben zelf eens naar de phonic gaan kijken. deze heeft voor zijn prijs wel een paar mooie functies, zoals de limiter etc. iemand daar iets over te zeggen?


      Comment

      • speakerfreak
        • May 2002
        • 1446

        #33
        citaat:Wel ... ik gebruik hem elke dag , geluidsqualiteit is ook heel goed ! ( hangen 2 K115's en een Wbin op )
        clippen doet ie niet snel !
        dit zijn reacties waar je niet echt wat aan hebt.
        ja, met mijn brakke skytec pa2100, haal ik het ook wel elke dag ff muziekie aan.
        Haalt ie het ook elke week op vol vermogen?
        geluids qualiteit zul je niet echt verschil tussen horen, hoewel mischien wel verschil maar er is geen versterker naar mijn idee die als hij gewoon normaal staat te spelen, die een ``slecht`` geluid zal geven.

        Frank, of the drive in show: The Xtreme Xperience.....
        Derbi Gpr Project aan de gang

        Comment

        • Dj Lauwe
          • May 2002
          • 55

          #34
          Hey max

          Ik heb zelf ook lang met de wharfedale's EVP-15 gedraait met een koda 266a erachter. Het beviel me wel goed, maar nou heb ik de wharfedale pro EVP-SB18 eronder staan, en nu schiet de amp bijna meteen in de clip. (ik heb trouwens nooit problemen gehad met de koda en gebruik hem voorlopig nog wel)
          Ik zou toch voor een betere gaan als ik jou was, ik ga ook voor een andere als ik tenminste weer muntjes heb. (carnaval komt er nl. weer aan <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>).

          //\\//\\zzl

          Dj Lauwe!

          Comment

          • Max
            • Feb 2003
            • 680

            #35
            citaat:
            Hey max

            Ik heb zelf ook lang met de wharfedale's EVP-15 gedraait met een koda 266a erachter. Het beviel me wel goed, maar nou heb ik de wharfedale pro EVP-SB18 eronder staan, en nu schiet de amp bijna meteen in de clip. (ik heb trouwens nooit problemen gehad met de koda en gebruik hem voorlopig nog wel)
            Ik zou toch voor een betere gaan als ik jou was, ik ga ook voor een andere als ik tenminste weer muntjes heb. (carnaval komt er nl. weer aan <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>).

            //\\//\\zzl

            Dj Lauwe!

            ja, ik ben nu eerst aan het sparen voor sub's (evp-s18 SB of de evp-s 215SB weet nog niet welke ...) en wil daarna druk gaan sparen voor twee nieuwe amps (peavey of Yamaha) met een crossover en aansluitpaneel netjes in een Versterkerrackje <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

            [ WHARFEDALE POWER !]

            Comment

            • bertuss
              • Jan 2002
              • 816

              #36
              citaat:
              Hey max

              Ik heb zelf ook lang met de wharfedale's EVP-15 gedraait met een koda 266a erachter. Het beviel me wel goed, maar nou heb ik de wharfedale pro EVP-SB18 eronder staan, en nu schiet de amp bijna meteen in de clip.


              Dj Lauwe!
              misschien dat je door de extra subs de impedantie dusdanig hebt verlaagd dat je versterkerm idd meteen clipt.

              Comment

              • sompi
                • Mar 2003
                • 200

                #37
                van die 4 versterkers is de phonic waarschijnlijk de beste .
                Alhoewel hij nog veel beter kan .
                Aan te raden voor een low budget versterker is de dap mission reeks .
                Deze versterkers worden gemaakt bij ALTO . Een fabricant die we in de toekomst moeten in het oog houden .
                Veel goeie en vernieuwende produkten.


                Comment

                Working...