Radon 900 / Max 860 / Pa 2250 / 266A

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LJ Max
    • Jul 2002
    • 549

    #16
    citaat:en aub niet gaan zeuren dat 't dap is want de meeste van jullie hebben nog nooit dap gehoord
    mzzl
    hoe kun je nu nooit van dap hebben gehoord ....

    die vindt ik grappig (hahahaha)

    zelfs een kleuter kent dap nog (daar bedoel ik mee , dan het iedereen kent omdat het niet veel goeds is ...)

    [ lightshock drive-in show ]

    Comment

    • speakerfreak
      • May 2002
      • 1446

      #17
      als je het zo slecht vind waarom twijfel je er dan over om hem te kopen??????

      speakerfreak was here....
      Derbi Gpr Project aan de gang

      Comment

      • LJ Max
        • Jul 2002
        • 549

        #18
        citaat: als je het zo slecht vind waarom twijfel je er dan over om hem te kopen??????
        Omdat de topic al weer verleden tijd is ...

        Ik heb besloten om te gaan kijken op de PA Beurs (2003) en als ik daar nix vindt , dan koop ik een peavey pv900

        Ik d8 dat die radon 900 wel iets was , maar heb gehoord dat die zwaar tegenvalt , duss dan hoef ik die niet !

        [ lightshock drive-in show ]

        Comment

        • kevin
          • Aug 2002
          • 167

          #19
          als je nu geleerd zou hebben op de basischol om te lezen zou je zien dat er stond:

          en aub niet gaan zeuren dat 't dap is want de meeste van jullie hebben nog nooit dap gehoord


          DUS NIET ERVAN GEHOORD HEBBEN!!!!!!

          mazzol


          Comment

          • speakerfreak
            • May 2002
            • 1446

            #20
            inderdaad het gaat hier om licht en geluidniet echt om wie het goeiste nederlands shrijft

            speakerfreak was here....
            Derbi Gpr Project aan de gang

            Comment

            • kevin
              • Aug 2002
              • 167

              #21
              neej,
              maar kunnen lezen is ook handig op een forum


              Comment

              • moderator
                Moderator
                • Apr 2001
                • 5946

                #22
                Kunnen deelnemen aan een forum en kunnen lezen gaat meestal hand in hand.
                Nuttig deelnemen is iets heel anders, reacties als: ik heb van horen zeggen dat merk X type XX zwaar ruk is, daar heb je dus niets aan.

                Verder graag on-topic blijven kletsen!

                Moderator J&H Licht en Geluid Fora
                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                Comment

                • steijn
                  • Nov 2001
                  • 68

                  #23
                  Heeft er hier iemand ervaring met de Phonic max 860? Lijkt me nog niet zo'n hele slechte amp namelijk.















                  Met vriendelijke groet,
                  Steijn Pelle

                  Comment

                  • rockmeister
                    • Oct 2002
                    • 134

                    #24
                    heb je al eens een American DJ V-3000/4000 overwogen? Die schijnen heel goed te zijn, heeft iemand hier meer ervaring mee?


                    Comment

                    • storeman
                      • Mar 2002
                      • 56

                      #25
                      Hej Max,

                      Ik heb net ff die koda 255a gekocht, voor 115 euro, dus ik d8 waarom niet 's proberen, ik moet zeggen, hij klinkt wel redelijk, enige minpuntje vind ik dat output minimaal 8 ohm moet zijn, maar dat geldt ook in bridged mode, waarvoor er overigens een schakelaar op zit. Hij gaat ook niet zo hard als mijn LEM Procon 750(ook een budget amp). In vergelijking vind ik de KODA ook zeker niet slecht, hij klinkt iets minder goed, minder helder/zuiver/gedefieeerder. Maar nogmaals, voor die 115 euro is het een heel leuk product. Er zit trouwens ook geen fan in, wat ik jammer vind. Ik heb 'm ook nog geen lange tijden gebruikt op groot vermogen, maar dat komt nog wel.

                      Succes Martin

                      Comment

                      • LJ Max
                        • Jul 2002
                        • 549

                        #26
                        citaat:
                        Hej Max,

                        Ik heb net ff die koda 255a gekocht, voor 115 euro, dus ik d8 waarom niet 's proberen, ik moet zeggen, hij klinkt wel redelijk, enige minpuntje vind ik dat output minimaal 8 ohm moet zijn, maar dat geldt ook in bridged mode, waarvoor er overigens een schakelaar op zit. Hij gaat ook niet zo hard als mijn LEM Procon 750(ook een budget amp). In vergelijking vind ik de KODA ook zeker niet slecht, hij klinkt iets minder goed, minder helder/zuiver/gedefieeerder. Maar nogmaals, voor die 115 euro is het een heel leuk product. Er zit trouwens ook geen fan in, wat ik jammer vind. Ik heb 'm ook nog geen lange tijden gebruikt op groot vermogen, maar dat komt nog wel.

                        Succes Martin
                        Hey Martin
                        Bedankt voor de uidelijke uitleg
                        helaas heb ik er ietsjes minder ana als een tijd geleden
                        heb nu onlangs een Skytec pa 2500 staan <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

                        Groeten,
                        Max

                        .: Lightshock drive-in show :.

                        Comment

                        • Dj Spyder
                          • Jan 2002
                          • 190

                          #27
                          ik heb ook een DAP radon en ik ben er heel tevreden van

                          Ff geleden is kortsluitinkje gehad , maar hij is er tegen beveiligd
                          zou zeker voor deze amp gaan !


                          Comment

                          • bertuss
                            • Jan 2002
                            • 816

                            #28
                            vraag me de laatste tyd steeds vaker af waarom mensen nou nooit( muv enkele) zeggen waarom iets goed is.
                            ja, hij gaat niet stuk!!!, mijn walkman ook niet als ik hem een jaar in de kast laat liggen.


                            Comment

                            • storeman
                              • Mar 2002
                              • 56

                              #29
                              Nou Bertuss, daar sluit ik mij volledig bij aan. Het is goed, daar kun je toch nix mee als je wilt beslissen of je iets aan wil schaffen of niet.

                              Comment

                              • Dj Spyder
                                • Jan 2002
                                • 190

                                #30
                                citaat:
                                vraag me de laatste tyd steeds vaker af waarom mensen nou nooit( muv enkele) zeggen waarom iets goed is.
                                ja, hij gaat niet stuk!!!, mijn walkman ook niet als ik hem een jaar in de kast laat liggen.


                                Wel ... ik gebruik hem elke dag , geluidsqualiteit is ook heel goed ! ( hangen 2 K115's en een Wbin op )
                                clippen doet ie niet snel !

                                Comment

                                Working...