bpm studio

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gilly
    • Jun 2002
    • 105

bpm studio

ik heb even een paar vraagjes

ik werk nu met cd's en met bpm studio 4 pro

ik wil de cd's allemaal op de computer omzetten naar mp3 en alleen de computer meenemen (met natuurlijk een backup computer)

hoe zit dat nu met de bumra etc?

want je hebt niet de orginele bij je maar het is ook geen download werk (kazaa galaxy gnutella etc )

hoe kun je dan bewijzen dat het legaal is.?

groeten gilly

Bijgewerkt door - moderator op 08/09/2002 17:37:48
  • Roeltej
    • May 2001
    • 761

Je mag alleen mp3's gebruiken als ze van je eigen cd's gebackupped zijn... gedownloade "kopietjes" mogen iig niet...

Volgens mij maakt het ook geen reet uit of je de originele bij hebt of thuis hebt liggen, als je maar op de een of andere manier kan bewijzen dat je het origineel zeker hebt...

Word over tijdje wel oppassen... er zijn plannen om het eigendomsrecht van cd's te veranderen in een gebruiksrecht... de cd is dan geen officieel eigendom van je en je mag hem dan ook niet kopieren/backuppen... whatever...

-----------------------------
    Hohoho... wat kan ik hier neerzetten?
    Vitality Show

Comment

• gilly
      • Jun 2002
      • 105

dat zal lekker worden je koopt een cd voor 22 pleuro en het wordt niet eens je eigendom..

raar he dat steeds meer mensen gaan downklooien...

maar mij ging het meer om HOE je kunt bewijzen dat het legale kopies zijn van je legaal gekochte cd's

natuurlijk staan er altijd wel wat gedownload materiaal op maar dat is hooguit 40 nummers (top 40)

groeten gilly

Comment

Working...