Welk mengpaneel is goed te combineren met cdj-100

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

En als je dan een wat kleiner budget hebt dan zou ik gaan voor een mengertje waar niet al te veel spul op zit wat je toch niet gebruikt (samplers etc) maar wat wel storing kan geven en snel stuk gaat.

Kortom een driekanaals mixertje met redelijk tot goede faders als het ff kan balanced out en verder geen gedoe

Ralph,
    Sounddesigner

Comment

• DJ Tijnis
      • Mar 2002
      • 89

Ik ga hoogst waarschijnlijk voor de pioneer djm 500 en de cmx 3000

Comment

• Roland
        • Jan 2001
        • 480

citaat:
        Ik ga hoogst waarschijnlijk voor de pioneer djm 500 en de cmx 3000

Zijn leuke tafeltjes.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Comment

• DJ_Robin
          • Jul 2001
          • 610

CMX 3000 NIET DOEN !!!
          Ik heb er zelf nu 3x mee gedraaid en het hoeft van mij echt niet meer .
          Hij ziet er heel leuk uit maar ik vind het niet de kwaliteit die pioneer moet leveren.
          De laadsnelheid van CD's is traag je kan niet zo snel wisselen als met bijv de CMX 5000 of de CDJ 100 (vergelijken van slot in spelers).
          De scratch funktie die erop zit is niet bruikbaar denk ik, omdat het toch geen scratch geluid geeft maar een soort effect geluid wat niet goed is ingesteld.

Ik zou adviseren om toch naar de CMX 5000 te gaan kijken als je een dubbele speler wilt hebben. Deze is wel iets duurder maar toch van aanzienlijk betere kwaliteit wat draaien beterft hij is gewoon sneller met laden van CD's en heeft niet veel poespas maar gewoon wat nodig is en als je hem gaat combineren met een DJM 500heb je naar mijn idee een hele goede combinatie.

Pioneer DJ Equipment
          if you only want the best !!!!!
          EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• Eye
            • May 2002
            • 39

wij hebben een tweetal Numarks staan. Bij een mengpaneel ligt het er maar net aan wat je er mee wil gaan doen. Het is een drie-kanaals, maar warvan er twee dus een line out en een phono uitgang hebben (prima te switchen, ook onder een set). Misschien niet handig als je alleen met cd's en md ofzo werkt, maar prima te doen als je bv platenspelers en cd's gebruikt...

Numark is niet zo duur, en ik ben er nog steeds blij mee, nix geen problemen. (ook al had ik natuurlijk liever een Dateq gehad, maar ja, je kunt niet alles hebben )

Comment

Working...