Dap road stack series

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Actiesound
    • Oct 2013
    • 1

Dap road stack series

Goeden dag,

Via deze weg ben ik op zoek naar mensen die ervaring hebben met de dap road stack serie http://www.vdo-licht-geluid.nl/index...d_speakers.htm . Graag zou ik vernemen of iemand hier ervaring mee heeft en zo ja welke ervaring. mvg, cas
  • FOHje
    • Mar 2013
    • 60

Allereerst welkom!

als tweede, Niet doen kopen!
    dit zijn de allerslechtste serie speakers van dap.
    zoek maar eens op Dap MC serie, ze vallen van ramp uit elkaar.

probeer dan voor de X serie te gaan, die zijn al stukken beter.

Comment

• sjig
      • May 2012
      • 909

Nou nou nou zeg, allerslechtste is toch écht wel de mc serie

De Road Serie is voor het geld wat je ervoor betaald wel een een grappige serie.
      Maar meer is het ook niet, en absoluut zeer zekersteweten niet mijn voorkeur.

Waar was je van plan ze mee te gaan aansturen ( versterking, processing )?

En tot zover ik weet wordt deze serie niet meer gemaakt. En er kan dus een kans zijn dat de winkel je deze speakers niet kan leveren. Heel misschien dat ze er nog een paar hebben staan.

Als ik moet kiezen zou ik voor een wat nieuwere serie van een beter merk gaan, zoals JBL, RCF, Ev, Dynacord, etc...
      En wellicht ook meteen actief ...?

Comment

• Ericsamandj
        • Jul 2010
        • 414

hier in mijn buurt zwerft een complete rs stack rond, ze klinken echt niet superslecht maar ze zijn vooral lomp en onhandelbaar, lelijk tapijt, en geen hoogwaardige componenten.
        Zou inderdaad eens kijken naar de x serie van dap, stukken beter kwa klank, mooier afgewerkt en stukken compacter.

Comment

Working...