visuele effecten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tom_nieskens
    • Jul 2011
    • 9

visuele effecten

beste,

Ik zou graag eens een klein extratje aan mijn drive in show wille toevoegen
    ik was eraan aan het denken om een beamer achter de dj te plaatsen
    en op die beamer random visuele effecten op de muziek te laten lopen,
    zoals bij windows media player bijvoorbeeld
    maar nu was mijn vraag
    weet iemand software die vanuit een input (line in bv)
    zulke visuele effecten kan creeƫren ?
    liefst gratis software natuurlijk

Met Vriendelijke Groet
    Tom Nieskens
  • Stefan-w
    • May 2010
    • 92

Je zou even moeten kijken wat je echt wilt en wat de kwaliteit ervan moet zijn.
    Als je iets met windows media player wilt gaan doen zou je e.v.t. online "packs" kunnen downloaden met extra visualisaties. Dit is de makkelijkste optie maar de kwaliteit is laag en echt pro is het niet.

Anders zou je eens naar software als resolume VJ kunnen kijken. Dit is pro Vj- software waarmee visuals afgespeeld/gemixt kunnen worden. Wel een stukje ingewikkelder, maar als je de juiste visuals gebruikt ziet het er wel erg mooi uit.
    Weet alleen niet hoe het met timecoding werkt, maar met Resolume zal je geheid iets daarmee kunnen doen

Comment

• tom_nieskens
      • Jul 2011
      • 9

Originally posted by Stefan-w
      Je zou even moeten kijken wat je echt wilt en wat de kwaliteit ervan moet zijn.
      Als je iets met windows media player wilt gaan doen zou je e.v.t. online "packs" kunnen downloaden met extra visualisaties. Dit is de makkelijkste optie maar de kwaliteit is laag en echt pro is het niet.

Anders zou je eens naar software als resolume VJ kunnen kijken. Dit is pro Vj- software waarmee visuals afgespeeld/gemixt kunnen worden. Wel een stukje ingewikkelder, maar als je de juiste visuals gebruikt ziet het er wel erg mooi uit.
      Weet alleen niet hoe het met timecoding werkt, maar met Resolume zal je geheid iets daarmee kunnen doen

bedankt voor de info
      Ik heb net het ideale programma gevonden
      namenlijk G-force en Whitecap
      deze spelen visualisaties af op het geluid dat mij laptop zijn mic opvangt
      perfect dus voor mijn toepassing
      bedankt voor de info stefan

Comment

Working...