Advies uitbreiding set

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj pr0flow
    • Mar 2011
    • 85

Advies uitbreiding set

Ik doe nu al enkele jaren kleine drive-in shows.

Ik beschik over 1 Jb systems Vibe18s MK1 en 1 JB systems Vibe18s MK2 per kant. Normaal gebruikte ik hierboven oude jbl 15inch tops. (Ooit 2dehands gekocht).
    Deze zijn echter aan vervanging toe.

Zelf dacht ik aan een dap x-12T deze klinken (volgens mij) zeker niet slecht. Of zou ik beter binnen de Vibe-serie blijven denken? vb een Vibe12. De vibe12 levert slechts 250Wrms en de X-12T 500Wrms. Toch wel een verschil....

Wat is jullie mening?
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

Komt misschien wat kort door de bocht over, maar:
    - Ga lezen (dit forum+google)
    En dan kom je er al gauw achter dat je moet:
    - Luisteren (zat showrooms/dealers/importeurs)

Mvg,

Teun
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• dj pr0flow
      • Mar 2011
      • 85

Ik ben overtuigt dat de x-12T beter klinkt. Ik heb deze al meerdere keren gehoord en zou zeker niet twijfelen mocht ik het budget heb om subwoofers uit de X-serie te kopen.
      Maar ik twijfel er een beetje aan of ze wel klinken als mijn vibes er onderstaan.

Ik heb al gekeken of ik ze niet eens kon huren maar hier in Hasselt (België) kan ik ze niet vinden.
      Last edited by dj pr0flow; 09-01-12, 21:34.

Comment

• Big Bang
        • Apr 2008
        • 652

Als de x-12T beter klinkt dan de vibes, gewoon de x-12T nemen. Simpel.
        It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• dj pr0flow
          • Mar 2011
          • 85

Bedankt voor jullie reactie! Ik heb 2 x-12T zien staan op 2dehands.be. Ik ga ze morgen beluisteren en als ze goed zijn kopen!

Denken jullie dat een Dbx driverack meer uit mijn set zou halen? Of zou het gewoon weggegooid geld zijn?

Ik las al op het forum dat het systeem helderder zou klinken en de feedback volledig zou verdwijnen...