Goede verlichting voor Drive-In-Show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jorn Bijen
    • Oct 2011
    • 28

Goede verlichting voor Drive-In-Show

Beste allemaal,

Ik heb een klein vraagje.
    Zelf ben ik aan het kijken voor mooie verlichting voor mijn komende Drive-In-Show.
    Zal dit wat voor mij zijn (Ik draai nog maar net voor Drive-In shows, Dus te prof hoeft ook niet XD)

Mvg,
    Jorn Bijen
  • djspeakertje
    • Oct 2008
    • 1912

Dit is een prima basissetje, maar misschien is het handig om meteen een grotere lichttafel te kopen, dat scheelt je later een heleboel geld.

Tip: Maak voor alles wat je drive-in betreft een topic aan in het Newbie gedeelte en doe daar ALLES, de meesten hier stellen het niet zo op prijs als je voor elke kleine vraag een nieuw topic maakt, terwijl die ook ergens anders bij in kan. Probeer ook de zoekfunctie eens, daar kom je een heel eind mee

Daan
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Jorn Bijen
      • Oct 2011
      • 28

Originally posted by djspeakertje
      Dit is een prima basissetje, maar misschien is het handig om meteen een grotere lichttafel te kopen, dat scheelt je later een heleboel geld.

Tip: Maak voor alles wat je drive-in betreft een topic aan in het Newbie gedeelte en doe daar ALLES, de meesten hier stellen het niet zo op prijs als je voor elke kleine vraag een nieuw topic maakt, terwijl die ook ergens anders bij in kan. Probeer ook de zoekfunctie eens, daar kom je een heel eind mee

Daan
      Misschien kun jij morgen 2de pauze komen, Welk lichtpaneel gebruiken wij trouwns op school?

Comment

Working...