Drive In Show starten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djspeakertje
    • Oct 2008
    • 1912

We moeten op school maar eens gaan kijken hoe en wat, want "een lichtpaneel" is heel breed, en hoe veel dat kost ligt er maar net aan wat je er allemaal mee wilt bedienen. En heb je al nagedacht over vervoer? Want op de fiets is geen optie

Daan
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Jorn Bijen
      • Oct 2011
      • 28

Originally posted by djspeakertje
      We moeten op school maar eens gaan kijken hoe en wat, want "een lichtpaneel" is heel breed, en hoe veel dat kost ligt er maar net aan wat je er allemaal mee wilt bedienen. En heb je al nagedacht over vervoer? Want op de fiets is geen optie Daan
      Natuurlijk doen we dit met een auto, Wij hebben een Chrysler of zoiets als we daar de spullen nou in doen past dat te makkelijk! :-d
      Maar op school kijken we wel, Waar sta je morgen?
      Ga je kijken naar 'bEAT YOUR LUNCH' ?

Comment

• vasco
        • Oct 2003
        • 2567

Originally posted by Jorn Bijen
        Ga je kijken naar 'bEAT YOUR LUNCH' ?
        Misschien dat jullie op school beter even je 06 uitwisselen en dit soort dingen dan per SMS vragen of zo.

Verder natuurlijk super dat djspeakertje op school met jouw wil gaan zitten. Neem hier eerst eens goed de tijd voor, misschien dat je zelfs wel een keer met hem mee kunt om eens rond te kijken hoe en wat het werkt met materiaal en aansluiten. Ga ook eerst eens luisteren naar verschillende merken speakers, je zal al snel merken dat Skytec niet zo keigoed is als je nu beweert.
        Last edited by vasco; 10-10-11, 12:40.

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

Dankjewel, Maar ik ken iemand die heeft ook Skytec boxen voor een (kleine) Drive-In show o.a. buiten en de kwaliteit was keigoed, €100,- geloof ik...
          Als je goed had gelezen op de pagina waar jij heen linkt van de Skytek speakers dan kun je lezen dat er staat; "...deze speakers zeer geschikt voor o.a. HiFi en surround toepassingen thuis." Dit is in mijn ogen geen drive-inn materiaal. En natuurlijk mag jij het keigoed vinden (nu), ik ben bang dat jij net als vele over een jaar op deze opmerking van jezelf terug gaat komen.

Comment

• dj-inkognito
            • Jun 2011
            • 416

Originally posted by vasco
            Als je goed had gelezen op de pagina waar jij heen linkt van de Skytek speakers dan kun je lezen dat er staat; "...deze speakers zeer geschikt voor o.a. HiFi en surround toepassingen thuis." Dit is in mijn ogen geen drive-inn materiaal. En natuurlijk mag jij het keigoed vinden (nu), ik ben bang dat jij net als vele over een jaar op deze opmerking van jezelf terug gaat komen.
            idd, ik heb die speakers in een heel ver verleden eens in een thuis studiotje gehad voor de fun,,, laag zit er totaal niet in, en mijn 5.1 surround set van de pc van logitec ging nog harder dan die set.

maar als je ze echt zo keigoed vind, ik heb ze nog liggen in de schuur inclusief muurbeugels. 4 tientjes mag je ze ophalen zijn in nieuwstaat.

maar denk echt dat je beter eerst eens wat meer moet gaan verdiepen en af moet stappen van die budget rotzooi.
            "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• Jorn Bijen
              • Oct 2011
              • 28

Originally posted by dj-inkognito
              idd, ik heb die speakers in een heel ver verleden eens in een thuis studiotje gehad voor de fun,,, laag zit er totaal niet in, en mijn 5.1 surround set van de pc van logitec ging nog harder dan die set.

maar als je ze echt zo keigoed vind, ik heb ze nog liggen in de schuur inclusief muurbeugels. 4 tientjes mag je ze ophalen zijn in nieuwstaat.

maar denk echt dat je beter eerst eens wat meer moet gaan verdiepen en af moet stappen van die budget rotzooi.
              Ik denk dat dit oplichterij is maar het kan aan mij liggen.
              Op een site van een echt merk (weet zo even niet meer welke) stond een 1000 Watt speakerset voor €230,- kan dit kloppen?

Comment

• dj-inkognito
                • Jun 2011
                • 416

Ik denk dat dit oplichterij is maar het kan aan mij liggen.
                Op een site van een echt merk (weet zo even niet meer welke) stond een 1000 Watt speakerset voor €230,- kan dit kloppen?

oplichterij? waar slaat dat op dan? je haalt die set toch zelf aan voor een prijs die 4x zo hoog is.....
                ik wil je alleen helpen en ik zeg je dat ik zoon zelfde setje heb liggen die je voor 40 euro mag overnemen inclusief muurbeugels..
                volgens mij is dit eerder matsen dan oplichten ( dat zal dan wel weer aan mij liggen? )

wattage's zeggen niets. en 230 euro? das niet voor een fatsoenlijk setje. voor een leuke beginners set zul je al gauw 1000 euro neertellen
                "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• laserguy
                  • Jun 2003
                  • 2755

Het wordt tijd dat Jorn idd even met de zoekfunctie op zoek gaat naar dergelijke eerdere vragen die hier op dit forum reeds meer dan beantwoord werden. Vooral de berichten over zin en onzin van wattages lijkt mij aanbevolen lectuur omdat anders deze aankoop toch verkeerd zal uitdraaien.
                  Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• djspeakertje
                    • Oct 2008
                    • 1912

Even voor de goede orde, Jorn zit bij mij op school, en gaat ons techniekteam (dat momenteel bestaat uit 1 leerling, ik namelijk, en diverse oud-leerlingen) versterken. We gaan hem bijbrengen wat ie nodig heeft, leren werken met de PA van de sectie muziek, etc. etc. Binnen een maand is ie dat hele Skypech glad vergeten

En inderdaad; de zoekfunctie gebruiken, veel lezen over echte en neppe Watts (zal es ff kijken of ik de linkjes kan vinden) en goed lezen wat ze je hier vertellen.

Daan

Update: Kan zo het topic met die discussie over vermogens van speakers en amps niet meer vinden, was een draadje van Musicxtra dacht ik, iemand?
                    Last edited by djspeakertje; 11-10-11, 17:38.
                    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Jorn Bijen
                      • Oct 2011
                      • 28

Originally posted by djspeakertje
                      Even voor de goede orde, Jorn zit bij mij op school, en gaat ons techniekteam (dat momenteel bestaat uit 1 leerling, ik namelijk, en diverse oud-leerlingen) versterken. We gaan hem bijbrengen wat ie nodig heeft, leren werken met de PA van de sectie muziek, etc. etc. Binnen een maand is ie dat hele Skypech glad vergeten En inderdaad; de zoekfunctie gebruiken, veel lezen over echte en neppe Watts (zal es ff kijken of ik de linkjes kan vinden) en goed lezen wat ze je hier vertellen. Daan
                      En ik heb wat gevonden dat ik mag overkopen. Zo ziet dit eruit: Uploaded with ImageShack.us Dit zijn een aantal specificaties: Voor de beginnende DJ een complete drive in show. 1x Mixer (Behringer VMX 1000) 1x Dubbele cd speler (Numark CDN22) 2x Boxen (Behringer B300) 1x Subwoofer (dB Technologies Sub 05) 4x Par can 56 short 4x Par can 56 1x Mushroom (2x 300 watt) 1x Stroboscoop (Showtec superstrobe silverline) 1x Spiegelbol 1x Spotlight spiegelbol 1x Bellenblaasmachine (JB Systems) 1x Lichtcontroller (ingebouwd in flightcase) 2x Statief boxen 2x Statief lampen 1x Statief draaitafel 1x CD koffer 1x Kist met alle kabels
                      En voor de rest mijn eigen spullen Zouden jullie mij dit aanraden (mij lijkt het hardstikke mooi).
                      Mvg, Jorn Bijen

Comment

• laserguy
                        • Jun 2003
                        • 2755

In ieder geval al veel beter dan wat je eerst wou kopen... Als ze hier nog een redelijke prijs voor vragen, is dit best een mooie startset.
                        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Jorn Bijen
                          • Oct 2011
                          • 28

Originally posted by laserguy
                          In ieder geval al veel beter dan wat je eerst wou kopen... Als ze hier nog een redelijke prijs voor vragen, is dit best een mooie startset.
                          €500,- Euro

Comment

• Ericsamandj
                            • Jul 2010
                            • 414

meteen doen voordat de verkoper zich bedankt.

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                              • Jun 2010
                              • 640

inderdaad gelijk inladen!

Comment

• laserguy
                                • Jun 2003
                                • 2755

Zeker doen!

Comment

Working...