Pioneer cmx 5000 E-8302

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • freakstar50
    • Sep 2011
    • 1

Pioneer cmx 5000 E-8302

hallo mensen

Ik heb een Probleem met mijn pioneer cmx 5000 als ik de cd in de rechter kant stop leest die gewoon de cd maar als ik dezelfde cd pak maar dan in de linker kant stop doet die het niet ik krijg dan een foutmelding E-8302 ik heb ook al geprobeert de cd schoon te maken en een officieel cd te doen maar dat werkt ook niet

Groeten Dj Valo
  • NesCio01
    • May 2010
    • 1987

Dit zegt de manual:

Reinig de speler met een zachte droge doek. Voor hardnekkige vlekken dient u een doek te gebruiken die in een oplossing van 1 deel neutraal schoonmaakmiddel op 5 of 6 delen water is gedrenkt. Wring de doek goed uit en veeg het vuil weg. Het gebruik van alcohol, verfverdunner, benzeen, insecticides of andere agressieve stoffen op de draaischijf kan de markeringen of de afwerkingslaag van de schijf doen loskomen of verkleuren zodat het gebruik van zulke stoffen vermeden moet worden.
    Foutmeldingen
    Foutcode
    Soort fout
    Beschrijving
    Mogelijke oorzaken en aanbevolen maatregelen
    E-7201
    TOC-LEESFOUT
    De CD-speler is niet in staat na een interval van 20 seconden TOC-gegevens te lezen.
    De CD is gebarsten. = Aanbevolen maatregel: CD vervangen.
    De CD is vervuild. = Aanbevolen maatregel: CD reinigen.
    E-83 01 E-83 02 E-83 03 E-83 04
    CD-SPELERFOUT
    De CD-speler kan de momenteel ingelegde CD niet weergeven.
    E-91 01
    MECHANISCHE TIMEOUT
    De mechanische beweging kon binnen de voorziene tijd niet worden afgesloten.
    Stof of een andere vorm van vreemde deeltjes is in de CD-invoergleuf ingedrongen. = Aanbevolen maatregel: stof of andere vreemde deeltjes verwijderen.

Echter kan natuurlijk ook de laser gewoon op zijn,
    zeker als je apparaat al 10 jaar oud is.
    Dat lees je niet in de manual.

grtz
    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

Working...