pioneer 2000 als bedrijf kopen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stephan12345
    • Aug 2008
    • 99

pioneer 2000 als bedrijf kopen

hallo,

Ik als zzp er, ben nog vrij nieuw in het bedrijfs wereldje en ben nu van plan om een pioneer 2000 set aan te schaffen. Maar hoe werkt dit nou? Heb gehoord dat je het bij een importeur voor minder kunt inkopen etc.

kan iemand me wat meer informatie erover geven. niet alleen over de pioneer's maar over het algemeen!

stephan.
    (sorry als het in het verkeerde topic staat)
  • dj-inkognito
    • Jun 2011
    • 416

Originally posted by stephan12345
    hallo,

Ik als zzp er, ben nog vrij nieuw in het bedrijfs wereldje en ben nu van plan om een pioneer 2000 set aan te schaffen. Maar hoe werkt dit nou? Heb gehoord dat je het bij een importeur voor minder kunt inkopen etc.

kan iemand me wat meer informatie erover geven. niet alleen over de pioneer's maar over het algemeen!

stephan.
    (sorry als het in het verkeerde topic staat)
    inkopen bij de importeur kun je wel vergeten, als je een bedrijfje opstart die dit gaat verkopen zou je wel via de importeur kunnen.

enige wat jij nu kunt is hiervan de btw aftrekken. 19% dit krijg je dat terug van de balastingdienst, dit bedrag is bij zoiets nog wel redelijk hoog dus profiteer je eigenlijk van een fixe korting.
    "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• rdreiers
      • Nov 2009
      • 407

Mijn ervaring is dat je pas bij de importeur iets gaat krijgen al je praat over 100.000 minimaal op jaar basis (Echte A Merken)

Als je al rechtstreeks wat kunt krijgen dan moet je nog opletten, vaak zijn de grote jongens goedkoper in de verkoop als dat jij het met korting rechtstreeks koopt.

Ook als bedrijf loont het zich om goed te schoppen.

Wat nog een optie is om de goedkoopste te zoeken en vragen of er een package deal te maken is.

Richard

Comment

• tha_dj
        • Jan 2004
        • 375

Maar wat ik dan NIET begrijp......je bent zzpér, maar weet niks van B.T.W, zakelijke dingen

Hoe doe jij het met de boekhouding dan ?

Nee, als je dit al hier moet stellen als vraag, zou ik op zoek naar een GOEDE boekhouder.

Verders is het inderdaad goedkoper via een grotere web shop te verkrijgen als via de importeur, en ook die geven je alleen een setje tulpkabel erbij kado.

En ik denk als je er 2 besteld, je best hier nog een leuke prijs kunt maken, maar dat is een kwestie van bellen.

your light !

Comment

• stephan12345
          • Aug 2008
          • 99

Bedankt voor de berichten. Weet er nu genoeg vanaf!

En heb een boekhouder, maar niet bij na gedacht om die te bellen!

Comment

• Rolandino
            • Mar 2007
            • 1451

je boekhouder doet toch geen inkopen ?

Die moet je zelf doen hoor.

Je kunt als zzper gewoon bij verschillende bedrijven aankloppen en je kunt daarmee je keuze makenn wie jou de beste aanbieding doet
            Last edited by moderator; 07-08-11, 10:40.
            EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• HR Soundproductions
              • Oct 2005
              • 650

Een goede boekhouder kan je zeker goede vingerwijzingen geven over hoe je de zaken het beste/ meest optimale kan doen.

Dat geldt niet alleen belastingtechnisch, maar ook waar wil je naar toegroeien als bedrijf, hoe zet je (geaccepteerde) afschrijvingsregimes op voor apparatuur en andere zaken, wat direct geboekt wordt als kosten, hoe verkoop je weer gebruikte apparatuur, etc.

En die adviezen zijn dan toegespitst op jouw specifieke situatie.... Dus praat eens met die man, zou ik zeggen.

Comment

Working...