dimmerpack.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jorrit
    • Aug 2010
    • 51

dimmerpack.

Hallo,

ik heb 4 led parren op een statief, deze hebben allemaal stroom nodig ( natuurlijk ) maar hoe doen jullie dat altijd? ik heb van die t-bar's gezien met de schuko aansluiting erin. Maar heb hier ok negatiefe reacties van gehad. Ook heb ik gehoord van dimmerpacks, maar wat is dit precies, en wat doet dit? en mijn lichten hebben euro als kabel, en die kan je niet even makkelijk vervangen door schuko..

graag jullie mening.

Dj turnon
    my mom thinks LOL stands for "Lots Of Love" ....the other day she texted me "Grandma just died. LOL"”
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

Een dimmer gebruik je waneer je apparaten gaat dimmen.
    LED parren werken op constante spanning, die worden niet gedimd middels een dimmer.
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Jorrit
      • Aug 2010
      • 51

ok, en wat is dan een handige manier om mijn parren van stroom te voorzien zonder een stekkerdoos aan het statief te plakken..?
      my mom thinks LOL stands for "Lots Of Love" ....the other day she texted me "Grandma just died. LOL"”

Comment

• renevanh
        • Oct 2004
        • 2371

4 kanaals stroommulti'tje in elkaar (laten) zetten?

12 kanalen 1mmq met shuco's eraan, harting met break-out... er zijn best wel opties.
        Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

!!LED!! PARREN!!! Dus geen multi's e.d.!!!
          Het kan nooit kwaad ook eens eerdere berichten te lezen in een topic zodat je weet waarover het gaat!

Voor LED-parren bestaan er ook een soort T4-balken. Alleen zit daar geen dimmerpack in maar gewoon een aantal stopcontacten en een doorlusmogelijkheid voor de DMX-kabels.
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• renevanh
            • Oct 2004
            • 2371

Originally posted by laserguy
            !!LED!! PARREN!!! Dus geen multi's e.d.!!!
            Het kan nooit kwaad ook eens eerdere berichten te lezen in een topic zodat je weet waarover het gaat!
            Ja, en als je die spanning wil geven per 4 zonder een stekkerdoos in je truss/statief te hangen, dan kan dat toch met een stroommulti die je op vaste spanning zet? Leg je je stekkerdoos ergens onder je booth ofzo, heb je wel een net kabeltje naar omhoog. DMX'je eraan tapen, klaar.

Net zoals je bijvoorbeeld regelmatig een MH op een harting break-out prikt en die dan op vaste spanning patch...
            Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• laserguy
              • Jun 2003
              • 2755

4 LED parren en statiefje (geen truss): dan moet je echt niet afkomen met een stroommulti en Hartings... dat kost meer dan de ganse lichtset. Je gaat ook geen 400 Volt verdeelkast gaan plaatsen als je maar 1 stopcontactje van 10 A nodig hebt... Gevalletje KISS (keep it simple stupid).
              Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• DJordy
                • Nov 2009
                • 112

voor dit "probleem" heb je deze oplossing: http://www.licht-geluid.nl/shop/p-70...0-cm-lang.aspx
                Mvg,

DJordy

Comment

• Jorrit
                  • Aug 2010
                  • 51

ik ben nu eigenlijk van plan om gewoon helemaal van het plan af te wijken, en dit te kopen: http://www.licht-geluid.nl/shop/p-45...ter-truss.aspx of zou ik tog met de tijd mee moeken kopen voor dit: http://www.licht-geluid.nl/shop/p-31...s-systeem.aspx dit past trouwens nooit in onze auto dus zouden we een boedel bak moeten huren elke keer.

Comment

• Jorrit
                    • Aug 2010
                    • 51

ik bedoelde het natuurlijk juist andersom, mijn parren hebben een schuko kabel, niet een euro...

Comment

• dj-inkognito
                      • Jun 2011
                      • 416

Originally posted by Jorrit
                      ik ben nu eigenlijk van plan om gewoon helemaal van het plan af te wijken, en dit te kopen: http://www.licht-geluid.nl/shop/p-45...ter-truss.aspx of zou ik tog met de tijd mee moeken kopen voor dit: http://www.licht-geluid.nl/shop/p-31...s-systeem.aspx dit past trouwens nooit in onze auto dus zouden we een boedel bak moeten huren elke keer.

die keus is heel snel gemaakt.

die showtec brug is kut kwaliteit en buigt door, + dat het gewoon niet staat. max belasting 50 kg.

die andere is veeel beter en werkt veel prettiger + max belasting is 100% verdubbelt , het staat veel netter.

1,5 meter krijg je tog wel in je auto, anders zou die van showtec ook niet passen?
                      "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• laserguy
                        • Jun 2003
                        • 2755

Als je er enkel maar je LEDPAR's aanhangt, dan kan de eerste eventueel ook. Maar als je ook maar van plan er meer aan te hangen: zeker die tweede van ADJ nemen! Reden: zie post hierboven.

Comment

• Jorrit
                          • Aug 2010
                          • 51

1.5 meter krijg ik idd wel in de auto, ik ga denk ik idd echt voor de "echte" truss. Dit staat veel netter. Nog even sparen dus...

Comment

Working...