Nieuwe installatie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj pr0flow
    • Mar 2011
    • 85

Nieuwe installatie

Hey

Ik ben van plan om een nieuw systeem aan te schaffen. Maar ik twijfel nog een beetje over de keuzen. Ik twijfel vooral of ik een 2-weg of een 3-weg speaker zou kopen bovenop 2 subs.

Zelf zag ik de Prx 600 serie van JBL, KW serie van QSC of misschien Db technologies...

Wat denken jullie?
  • drummerke
    • Oct 2006
    • 432

Ik zelf gebruik al een 3tal jaar een db technologie set en ben daar nog steeds tevreden over. Heb nu 4 sub15 digitaal en nog geen problemen gehad. Ik vermoed dat het voor DJ is?

Comment

• dj pr0flow
      • Mar 2011
      • 85

Originally posted by drummerke
      Ik zelf gebruik al een 3tal jaar een db technologie set en ben daar nog steeds tevreden over. Heb nu 4 sub15 digitaal en nog geen problemen gehad. Ik vermoed dat het voor DJ is?
      Ze zouden vooral gebruikt worden voor fuiven, galabal, ...
      En jongeren willen vooral nog bass maar met 4 X 1KW is dit meer dan genoeg.

Comment

• dj pr0flow
        • Mar 2011
        • 85

Daarnaast dacht ik ook om mogelijks uit te breiden naar een compleet 3-weg systeem aangezien mijn DBX-223XL cross-over 3weg mono aankan.

Maar ik beschik nu over 18 inch subs, 15 inch subs en full range speakers. Alleen denk ik dat deze nutteloos zijn als ik 3-weg wil gaan (buiten de 18' subs dan...) Of zit ik hier fout? En welke zijn dan wel geschikt?

mvg Florian

Comment

Working...