Geluid in een tent

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tha_dj
    • Jan 2004
    • 375

Zo zie je maar weer, eind goed al goed !!!

Maar hebben jullie geen controller bij de software, cd speler mee als back-up ??? Lijkt mij lastig mixen zo !

your light !

Comment

• dj-inkognito
      • Jun 2011
      • 416

Originally posted by tha_dj

Maar hebben jullie geen controller bij de software, cd speler mee als back-up ??? Lijkt mij lastig mixen zo !

autoplay op vd pro doet tegen woordig wonderen, als je pc vastloopt speelt vd pro gewoon door, 2 laptops moet toch voldoende zijn als backup.
      "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• qvt
        • Oct 2009
        • 721

Originally posted by jadjong
        Met die redenatie kan de speaker vooraan een paar dB minder produceren ten opzichte van zijn bassreflex broertje met dezelfde geluidsdruk achterin.
        Dat is dus niet.. Een puntbron neemt af in geluidsdruk met 6dB per verdubbeling van de afstand en een "oneindige" lijnbron doet dit met 3dB per verdubbeling van de afstand.. Maakt niet uit of het een hoorn, bassreflex of bandpass is.

Line-arrays kunnen beide eigenschappen bevatten gezien het veranderen van het farfield/nearfield wat afhankelijk is van de frequentie en grootte van het array.

Wat heeft 3 keer moeten rijden met (on)professioneel zijn te maken?! Er zijn ook genoeg (enorme) projecten waar meerdere trailers meerdere ritten maken..
        There is no substitute for imagination

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Originally posted by qvt
          Line-arrays kunnen beide eigenschappen bevatten gezien het veranderen van het farfield/nearfield wat afhankelijk is van de frequentie en grootte van het array.
          Bij een line-array geldt ook gewoon de 6 dB per verdubbeling, slechts de eerste 2 tot 4 meter is het 3 dB per verdubbeling.
          De reden hiervan is dat je op heel korte afstand slechts één kast hoort en ietsje verder de optelling van meerdere kasten.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• T_Mai
            • Mar 2010
            • 25

Er is nu nog geen budget voor een controller, Onze prioriteiten liggen nu ergens anders.

Comment

• dj-inkognito
              • Jun 2011
              • 416

Originally posted by T_Mai
              Er is nu nog geen budget voor een controller, Onze prioriteiten liggen nu ergens anders.

is de set op de foto volledig van jullie zelf.?

dan kan ik niet begrijpen dat er geen budget is voor een simpelle controller, ( nurmark mixtrack bv. ) kost 150 euro en dat werkt echt gigantishe veel prettiger dan een muisje.
              "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• timedriver
                • Sep 2010
                • 144

Originally posted by dj-inkognito
                Het versterkerrack verraadt in ieder geval waar de eindset gehuurd is...
                I am a Timedriver!

Comment

• tha_dj
                  • Jan 2004
                  • 375

Originally posted by T_Mai
                  Tja !!! Dat zal altijd blijven hoor ! Hoe groot een bedrijf ook is/wordt, je blijft altijd zitten met prioriteiten.

Gelukkig heb je in ieder geval een GOED visite kaartje neergelegd door een setje te huren en dus KWALITEIT te hebben geleverd, waardoor je een betere naam opbouwt en dus meer klanten krijgt.

Komen de prioriteiten vanzelf aan de beurt

En tja....met laptops draaien hebben wij het niet zo op, heb het al vaak zat fout horen en zien gaan, is toch ook de reden waarom een goede DJ gewoon 2 cd spelers behoeft !!!!
                  Maar ieder zijn keus.
                  your light !

Comment

• T_Mai
                    • Mar 2010
                    • 25

Originally posted by dj-inkognito

dan kan ik niet begrijpen dat er geen budget is voor een simpelle controller, ( nurmark mixtrack bv. ) kost 150 euro en dat werkt echt gigantishe veel prettiger dan een muisje.
                    Nee, deze speaker set is gehuurd bij een collega bedrijf.
                    Last edited by T_Mai; 10-08-11, 23:26.

Comment

• HR Soundproductions
                      • Oct 2005
                      • 650

Tja !!! Dat zal altijd blijven hoor ! Hoe groot een bedrijf ook is/wordt, je blijft altijd zitten met prioriteiten.

Gelukkig heb je in ieder geval een GOED visite kaartje neergelegd door een setje te huren en dus KWALITEIT te hebben geleverd, waardoor je een betere naam opbouwt en dus meer klanten krijgt.

Komen de prioriteiten vanzelf aan de beurt

En tja....met laptops draaien hebben wij het niet zo op, heb het al vaak zat fout horen en zien gaan, is toch ook de reden waarom een goede DJ gewoon 2 cd spelers behoeft !!!!
                      Maar ieder zijn keus.
                      Eventjes inhaken... ik draai al jaren met een laptop (BPM studio en Virtual DJ Pro) en controller en het is zelfs nog NOOIT foutgegaan. Om die reden zijn dan ook mijn Denon DN4000's al uit mijn racks verwijderd (gingen mee voor just-in-case).

Ik dnek dat jullie een prima besluit hebben gemaakt om in te huren. Je hoeft voor slechts een enkele keer op jaarbasis niet alles zelf in huis te hebben.

Comment

• Stoney3K
                        • Sep 2007
                        • 1399

Originally posted by qvt
                        Wat heeft 3 keer moeten rijden met (on)professioneel zijn te maken?! Er zijn ook genoeg (enorme) projecten waar meerdere trailers meerdere ritten maken..
                        Het kost natuurlijk in verhouding wel meer tijd met het opbouwen/afbreken.
                        First make it work, then make it look pretty!

Comment

Working...