Subwoofer bij huidige set

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Benclock
    • Jul 2011
    • 1

Subwoofer bij huidige set

Hallo mannen van het forum,

Ik draai feestjes als DJ en meestal kan ik inpluggen op een set maar soms moet ik mijn eigen apparatuur gebruiken. Ik gebruik ze tot ongeveer 100 man maximaal. Ik draai met 2 Gatt 'Full-range' 12 inch 150 watt RMS met een T-amp ta600 (2X 150 watt op 8 ohm). En het zijn natuurlijk geen wereld speakers maar voor hoevaak ik ze gebruik is het prima allemaal. Alleen zit er toch echt te weinig bass in (lees: geen bass). Ik ben op zoek naar een goedkope enkele subwoofer die ik kan meenemen en die hier goed bij past. Hij moet niet te zwaar zijn en ivm de ruimte en dus heb ik er liever 1 dan 2.

Heeft iemand misschien een idee wat een goede keuze zou kunnen zijn? Je ziet heel veel redelijk goedkoop spul langskomen maar ik heb echt geen idee wat een goede keuze zou kunnen zijn. Ik wil er een extra versterker voor aanschaffen (eventueel met actieve crossover.)

Gr.
  • vdlaanlichtengeluid
    • Jun 2010
    • 640

vroeger toen ik nog disco-de en de tijd van de 150 watt topjes nog gewoon veel was... toen had ik daaronder gewoon 2 goedkope bandpass auto subs staan. Dus ik weet niet wat je wilt bereiken maar ik had er toen llinks rechts gewoon een 200 watt rms subje onderstaan van een honkieponkie merkje.

Crossover ertussen en gaan met die banaan. Die kistjes waren toen wel 50 euro per stuk!

Comment

• dj-inkognito
      • Jun 2011
      • 416

nu denk ik eerlijk gezegt dat je gatt speakers het aantal mensen niet eens kunnen bespelen met een fatsoenlijk acceptabel geluid maar goed, dat ter zijde

je zit met extreme budgetspeakers, en om de set dan compleet te maken kun je er 2 gatt subjes bij halen 99 euro stuk NIEUW en evt als actieve set voor 139 euro stuk.

zie link : http://link.marktplaats.nl/462444677
      "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Je kunt ook voor iets degelijkers gaan en deze bouwen die je dan in de toekomst uit kunt breiden met nog één en weer later een keer fatsoenlijke toppen erop.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...