Pioneer ddj-t1 met traktor software

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • metselaar23
    • Jun 2009
    • 8

Pioneer ddj-t1 met traktor software

Hallo mensen!,

Sinds een week hebben wij de pioneer t-1 met traktor software in huis.
    Hartstikke leuk speelgoed en werkt bijna zoals het moet.

Momenteel zijn we bezig om zo'n 700 cd's in te voeren in de laptop.
    (Wat een monikken werk!)

Gister ons eerste feestje gedraaid met de nieuwe tafel,ging erg goed ,is wel wennen maar erg leuk!

maar,en nu komt het..toen ik de bluesbrothers wilden draaien kwam er een raar krakend geluid uit..je hoorde wel de muziek maar erg slecht!!

Wat kan dit zijn ?

en ik kwam ook een cd tegen die niet wilde laden omdat er een file missing was ? wat overgens raar is want de andere cd van deze artiest werkte wel erg goed.

Wat kan dit zijn ?

Ik hoop dat iemand dit weet te verhelpen .

Mvg Jeroen Tieman
    Last edited by moderator; 29-05-11, 17:45.
  • Roeltej
    • May 2001
    • 761

Originele cd vol krassen, voordat je die geript hebt... er zit wel wat foutcorrectie op, maar soms is het echt te slecht en krijg je ook die drap mee in je mp3.
    Vitality Show

Comment

• JeroenVDV
      • Mar 2004
      • 963

Daarnaast heeft een best flink deel CD's allerlei kopieerbeveiligingen die dus niet altijd zomaar in te lezen zijn in de PC voor rip-doeleinden.

Mijn ervaring is dat de muziek die je legaal hebt gekocht op CD sneller te downloaden is dan te rippen.
      Creating shows beyond Imagination

Comment

• DJ Antoon
        • May 2005
        • 1681

Originally posted by JeroenVDV
        Daarnaast heeft een best flink deel CD's allerlei kopieerbeveiligingen die dus niet altijd zomaar in te lezen zijn in de PC voor rip-doeleinden.
        Dat niet alleen, bijvoorbeeld PCDJ 1200SL of old red (in eerste instantie) hadden de encrypted software by default aan staan.
        Dus dan had je legale cd's geript en kon je ze enkel in pcdj afspelen. Gelukkig hebben ze een tooltje gemaakt zodat je het alsnog weg kunt halen. Dit is voornamelijk omdat de nieuwste software van pcdj ook niet meer met encrypted over weg kan.

Comment

• metselaar23
          • Jun 2009
          • 8

ok,maar ik blijf het raar vinden want ik heb ook mijn ipod legala downlouds overgezet in mijn traktor software..99 procent werkt daarvan gewoon goed,maar een paar mp3's zegt hij dat er een file missing is ,terwijl ze het wel doen in mijn itunes....raar.

gr

Originally posted by DJ Antoon
          Dat niet alleen, bijvoorbeeld PCDJ 1200SL of old red (in eerste instantie) hadden de encrypted software by default aan staan.
          Dus dan had je legale cd's geript en kon je ze enkel in pcdj afspelen. Gelukkig hebben ze een tooltje gemaakt zodat je het alsnog weg kunt halen. Dit is voornamelijk omdat de nieuwste software van pcdj ook niet meer met encrypted over weg kan.

Comment

Working...