DJM600 geen master rechts

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djtobias
    • Sep 2004
    • 15

DJM600 geen master rechts

ik heb hier nog een djm600 liggen van pioneer waar de master rechts het niet van doet

heeft er iemand ervaring mee?

vermoed zelf dat de master balance potmeter het begeven heeft maar weet dit niet 100% zeker
    contact spray heeft niet geholpen

gr. erwin
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Helaas is mijn glazen bol nog steeds in reparatie.
    Kan van alles zijn, potmeters zijn wel altijd een zwakke schakel maar meestal kondigen die door gekraak aan dat ze je in de steek gaan laten.
    Op welke manier is hij stuk gegaan?
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• @lex
      • Jul 2006
      • 1086

mXtra, wat is er denk je dan mis met je glazen bol? Is het zo lastig om hem te laten repareren? Waar is hij in reparatie?

@ djtobias en erwin,

Komt er geen enkel signaal uit R of van de ene ip wel en van de andere ip niet? Want ik neem aan dat je Master zelf geen pan knop heeft. Dus het lijkt me dan sterk dat alle ip's een kapotte pan knop hebben. Of je moet een mixer hebben met slechts één ip?

@lex
      Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• djtobias
        • Sep 2004
        • 15

rechter kanaal is wel aanwezig bij zowel de koptelefoon als de booth monitor

alleen op beide outputs (tulp en XLR) werkt de rechter kanaal geheel niet (dus ook geen klein beetje)

als ik een glazen bol had had ik ook geen vraag hier gesteld, heb het hier op het forum gezet omdat er misschien iemand is die het probleem kent

Comment

• djtobias
          • Sep 2004
          • 15

na uurtje meten, controleren etc. etc. ben ik eruit gekomen dat de master balance defect is, potmeter besteld in duitsland en vanmiddag geheel in elkaar gezet

hij werkt nu weer volledig

Comment

Working...