Bpm-studio

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

Bij BPM is het gewoon rippen van cd en dan zoekt hij zelf vrijwel alle info erbij, geen kunst aan.
    Maare, hebben jullie het door, dit is al een best oud topic.
    We're ready to party, are you?

Comment

• foxy music
      • Oct 2004
      • 23

citaat:Geplaatst door Niek...

Ik ben echter toch niet zo voor die mp3 studio's, draaien doe je met een cd-speler, md-speler, platenspeler, bla bla bla. Met je computer moet je typen, niet draaien!

Teken het X-treme Gastenboek!
      daar ben ik t nou helemaal mee eens,muziek moet van een plaat of cd komen,niet van een pc,die moet je gebruiken voor internet,spelletjes en sex kijken hahaha.
      ik heb zelf ook een pc met touchscreen (legaal systeem) die ik altijd meeneem als ik op pad moet,maar die gebruik ik alleen als ik bv een verzoekje of zo niet snel kan vinden in m'n cd of vinyl collectie.
      en als ik moet pissen is 't wel eens verrekte handig(2 nummers doorstarten)
      patrick

Comment

• DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

Muziek moet van plaat of cd komen?
        Muziek in een laptop of pc systeem komt als het goed is ook van plaat of cd.
        Het wordt alleen allemaal op het systeem gezet zodat je die loodzware platen en cd-koffers thuis kan laten.
        Je moet het ook niet los gebruiken maar icm een controller.
        Los kan je er niet meer mee dan start/stop mixen.
        Als je er gewoon een controller bij neemt werkt het precies hetzelfde als met een dubbele cd-speler, het verschil is alleen dat je ontzettend snel de muziek hebt die je wilt.
        Leg mij eens uit wat hier dan nou zo echt fout aan is?
        Een aantal jaar geleden wilde ook niemand met cd's werken, het moest per se van plaat komen, anders was je geen echte dj.
        Nou zie je ook alleen maar meer en meer dat er een setje cdj-1000's wordt gevraagd door de dj.
        We're ready to party, are you?

Comment

• DJ Inspiration
          • Aug 2004
          • 7

DJ.T, hier ben ik het volledig mee eens. Ik draai persoonlijk niet met pc (ofja, af en toe thuis eens even tussendoor). Maar ik vind dat er helemaal niks fout aan is om met je pc te gaan draaien (zolang het op een legale manier gebeurt natuurlijk). En je moet natuurlijk ook liefst een controller hebben, anders vind ik er geen fun meer aan om je plaatjes te draaien. Het probleem van het vastlopen van de pc's is tegenwoordig niet meer zo een probleem. Je kan zelfs pc's kopen met enkel zo een BPM systeem erop en verder niks. Deze hebben dan (meestal) een beveiliging in dat wanneer de pc vastloopt de muziek niet stilvalt zodat je nog de kans krijgt om bv over te schakelen naar een aparte cdspeler. Ik zou dan daarom ook altijd een reserve enkele of dubbele cdspeler meenemen voor het geval dat..
          Je moet ook inderdaad niet zo zitten sleuren met de zware platen en cdkoffers, wat dan ook weer een groot voordeel is.
          Let\'s Play The Music!

Comment

Working...