4-Acoustic FCS 118

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lemmen
    • Mar 2004
    • 45

4-Acoustic FCS 118

Goedendag,

Ik ben op zoek naar ervaringen met de volgende sets:
    - 4-acoustic FCS 118 Hoorn
    - 4-acoustic FCS 118 PA Reflex

Ik heb mijn oog namelijk laten vallen op deze geluidssets maar ben benieuwd of er forumleden aanwezig zijn welke met deze sets werken / ervaringen hebben.

Dit vooral bij gebruik van Drive in werk. Binnen en buiten gebruik.

Via de zoekfunctie kon ik niet echt een antwoord vinden dus wacht ik jullie reacties af.

Erwin

p.s. ik zie dat ik het bericht in foto's geplaatst heb, kan een mod deze verplaatsen naar het gewone drive in topic?
    Last edited by moderator; 02-04-11, 09:16. Reason: Edit mod: jups, done
    DMZ Events
  • showband
    • May 2001
    • 4516

bijna elke maand is er iemand die een topic start over dit ene merk. Op zowel dit als andere fora. En er volgt dan altijd een korte doch doeltreffende lofzang waarna niemand meer interesse toont. Inclusief degene onder wiens login is gepost.. Er worden structureel verder geen inhoudelijke zaken of praktijkzaken met apparatuur van dit merk gepost. Het blijft bij "wat vinden we van dit merk". wat houzee post en link verwijzingen naar bestaande houzee. Ik zie de apparatuur vrijwel nergens in gebruik of in lijsten bij verhuurders waardoor de praktijkervaringen van zo veel reagerende enthousiaste respondenten doet afvragen waar zo veel gebruikers die ervaring over de spullen hebben opgedaan.

Ik begin langzaam te geloven dat er door de importeur van dit merk stevig aan social media gedaan wordt. En google farming.

Alleen daarom al begin mijn twijfels te krijgen bij dit merk. En zeker bij de gebruikerservaringen.
    Last edited by showband; 03-04-11, 10:42.
    lekker belangrijk!

Comment

• ralph
      Banned
      • Aug 2000
      • 2649

Hier dan iemand die ervaring heeft met deze kasten.

We hebben ze sinds kort in de verhuur, zie: Geluidset 950 | 4-acoustic | mini PA - J&H licht-geluid.nl / huren

Prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde wat mij betreft.

Comment

• Lemmen
        • Mar 2004
        • 45

Originally posted by showband
        bijna elke maand is er iemand die een topic start over dit ene merk. Op zowel dit als andere fora. En er volgt dan altijd een korte doch doeltreffende lofzang waarna niemand meer interesse toont. Inclusief degene onder wiens login is gepost.. Er worden structureel verder geen inhoudelijke zaken of praktijkzaken met apparatuur van dit merk gepost. Het blijft bij "wat vinden we van dit merk". wat houzee post en link verwijzingen naar bestaande houzee. Ik zie de apparatuur vrijwel nergens in gebruik of in lijsten bij verhuurders waardoor de praktijkervaringen van zo veel reagerende enthousiaste respondenten doet afvragen waar zo veel gebruikers die ervaring over de spullen hebben opgedaan.

Ik begin langzaam te geloven dat er door de importeur van dit merk stevig aan social media gedaan wordt. En google farming.

Alleen daarom al begin mijn twijfels te krijgen bij dit merk. En zeker bij de gebruikerservaringen.
        Het is mij inderdaad ook opgevallen dat er wel het één en ander te vinden is over dit merk maar niets doeltreffends. Zodoende heb ik dit topic geopend met de vraag naar ervaringen met deze producten.

Ik kan je verzekeren dat ik niets met het merk te maken heb behalve dat ik geintereseerd ben.

Ik hoop dat er uiteindelijk wel reacties gaan komen over deze speakers en dan uiteraard meer dan goede prijs / kwaliteits verhouding.
        DMZ Events

Comment

• Lemmen
          • Mar 2004
          • 45

Originally posted by ralph
          Hier dan iemand die ervaring heeft met deze kasten.

We hebben ze sinds kort in de verhuur, zie: Geluidset 950 | 4-acoustic | mini PA - J&H licht-geluid.nl / huren

Prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde wat mij betreft.
          Hallo Ralph,
          Zijn er ook ervaringen met de speakers waarover ik geschreven heb? Ik zie ze niet op de website staan maar wellicht heb je ze al wel gehoord / gebruikt.

Erwin
          DMZ Events

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

geen andere ervaringen, heb alleen deze kasten gehoord.
            Wellicht iemand anders?
            Ben ook wel benieuwd!

Comment

• goldsound
              • Jan 2003
              • 429

Ik zal dan eens mijn ervaringen toevoegen.

Sinds kort hebben wij een set van 4-Acoustics in de verhuur. Het betreft
              de 4-acoustic FCS 118 PA Reflex, aangestuurd met American Audio V-versterkers en Lem processing.

Na al veel merken bekeken te hebben leek ons dit wel interessant en al snel een afspraak gemaakt om te gaan luisteren. Dit bij dezelfde persoon waar J&H ook hun set heeft afgenomen. Dit hadden we al snel te horen gekregen, was hij wel trots op

Met carnaval de set neer gezet bij een DJ waar we al diverse malen materialen voor hebben mogen neerzetten. Deze heeft al op diverse systemen van verschijdene merken gedraaid, denk aan EV, Dynacord, Mackie en nog meer die ik niet weet.

De eerste reactie van de DJ dat hij HEEL ERG POSITIEF verrast was van dit systeem.

Samenvattend is het voor het geld een set met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Onderstaande even twee foto's bijgevoegd.

Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

Comment

• Turboke
                • Oct 2006
                • 463

Precies niet veel meer dan 6 meter breed die locatie waar die foto genomen zijn, voor hoeveel volk heb je daar moeten spelen?

Comment

• goldsound
                  • Jan 2003
                  • 429

De set stond op het podium. De zaal zelf zal een metertje of 12 breed zijn.
                  Hoeveel personen er precies aanwezig waren is niet bekend, wordt geschat op een 200.

Comment

• renevanh
                    • Oct 2004
                    • 2371

De FCS 118 Reflex met de hoorngeladen topjes? Hoe werkt dat?

Een paar jaar terug heb ik ook eens met een dergelijke set, maar dan ook hoorngeladen sub, een paar bandjes gedaan. Klonk ook erg fijn!
                    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Lemmen
                      • Mar 2004
                      • 45

Originally posted by goldsound
                      Ik zal dan eens mijn ervaringen toevoegen.

Sinds kort hebben wij een set van 4-Acoustics in de verhuur. Het betreft
                      de 4-acoustic FCS 118 PA Reflex, aangestuurd met American Audio V-versterkers en Lem processing.

Na al veel merken bekeken te hebben leek ons dit wel interessant en al snel een afspraak gemaakt om te gaan luisteren. Dit bij dezelfde persoon waar J&H ook hun set heeft afgenomen. Dit hadden we al snel te horen gekregen, was hij wel trots op

Met carnaval de set neer gezet bij een DJ waar we al diverse malen materialen voor hebben mogen neerzetten. Deze heeft al op diverse systemen van verschijdene merken gedraaid, denk aan EV, Dynacord, Mackie en nog meer die ik niet weet.

De eerste reactie van de DJ dat hij HEEL ERG POSITIEF verrast was van dit systeem.

Samenvattend is het voor het geld een set met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Onderstaande even twee foto's bijgevoegd.

http://members.home.nl/goldsound1/4-...s/SAM_0599.JPG
                      Klinkt goed, je zegt dat er geschat wordt dat er 200 man aanwezig was. Hoe zat het met de power van de set? Stond deze op zijn max te draaien of had je nog wat over?

Heb je al meer ervaringen met deze set? Ik ben ook benieuwd hoe deze buiten zijn werk doet.

Groeten erwin
                      DMZ Events

Comment

• goldsound
                        • Jan 2003
                        • 429

De set stond niet op max te draaien, het hoefde ook niet snoeihard.
                        Afgelopen zondag stond de set op een cd presentatie. Alleen maar positieve reacties op gehad.
                        In mei een band buiten verzorgen, ben zelf benieuwd hoe goed dat uitpakt.

Je bent trouwens altijd welkom om eens te komen luisteren.

Comment

• Lemmen
                          • Mar 2004
                          • 45

Originally posted by goldsound
                          De set stond niet op max te draaien, het hoefde ook niet snoeihard.
                          Afgelopen zondag stond de set op een cd presentatie. Alleen maar positieve reacties op gehad.
                          In mei een band buiten verzorgen, ben zelf benieuwd hoe goed dat uitpakt.

Je bent trouwens altijd welkom om eens te komen luisteren.
                          Klinkt goed dus!

Ik zou graag een keer komen luisteren alleen de afstand tussen zaanstad en maastricht is een beetje groot. Je staat binnenkort niet toevallig hier in de buurt?

Zijn er ook nog andere gebruikers van deze speakers die ervaringen kunnen delen?
                          DMZ Events

Comment

Working...