Hoe doen jullie dat?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mark Vriens
    • Oct 2009
    • 139

Volgens mij gaat het hier he-le-maal nergens meer over wat ook maar een beetje met het topic te maken had... Maar ik blijf hier ook bij: Een DJ kan plaatjes downloaden, maar dit is niet legaal.
    Een DJ kan plaatjes kopen, dit is wel legaal, dus mag je hier geld mee verdienen... Zelf heb ik een mix van beide, maar ik wil toch wel al mijn CD's gaan vervangen door gekochte exemplaren, omdat als je gepakt bent, ben de flink de lul!
    Zo, dat was eruit ;D
    CDJ 2000's zijn in tha pocket!

Comment

• Lynx
      • Nov 2010
      • 94

Plaatjes draaien kost geld. Niet alleen de muziek maar ook de DJ gear

En heb je het geld niet... spaar dan even door tot je het wel heb en zet voorlopig op het feest de radio aan. Dan heb je ook muziek en het is nog legaal ook.

En kijk naar andere DJ's / Drive in shows en probeer te zien wat die gasten doen.... Entertainen, muziek kennis hebben en weten hoe je sfeer moet maken.

Comment

• c.slopsma
        • May 2010
        • 57

Originally posted by Lynx
        Plaatjes draaien kost geld. Niet alleen de muziek maar ook de DJ gear

En heb je het geld niet... spaar dan even door tot je het wel heb en zet voorlopig op het feest de radio aan. Dan heb je ook muziek en het is nog legaal ook.

En kijk naar andere DJ's / Drive in shows en probeer te zien wat die gasten doen.... Entertainen, muziek kennis hebben en weten hoe je sfeer moet maken.

kopt ook niet helemaal...
        als je in je bedrijf radio wilt luisteren moet je daar gewoon voor betalen
        (mist je thuis een feestje geeft)

btw.
        en jah het is indd wel leuk met iemand van mijn ijgen leeftijd.
        (nee je was niet te grof)

Comment

• dj-wojcik
          • Jul 2008
          • 911

En als je er nu gewoon voor zorgt dat je veel verzamel albums krijgt. En de rest zoals vele begonnen zijn, met mp3tjes.

Mag ik je er op wijzen dat je ondertussen 45 berichten op dit forum hebt achter gelaten. Waar van nog geen 1 zonder spelfouten of andere fratsen?

Eerder hadden we dit topic hiervoor. Lees het eens door jou ik zeggen.
          [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
          [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• @lex
            • Jul 2006
            • 1087

Originally posted by dj-wojcik
            Mag ik je er op wijzen dat je ondertussen 45 berichten op dit forum hebt achter gelaten. Waar van nog geen 1 zonder spelfouten of andere fratsen?
            Hij had al eerder laten weten dat hij 'dyslectie' heeft, hoewel de manier waarop hij dat woord (foutief) spelt een beetje verraadt wat het probleem echt is.

@lex
            Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• Carl
              • Nov 2000
              • 907

Het begint er een beetje op te lijken dat dyslectie een epidemie aan het worden is......
              Of is dat soms een nieuw vak op de basisscholen?

Comment

• c.slopsma
                • May 2010
                • 57

Originally posted by Carl
                Het begint er een beetje op te lijken dat dyslectie een epidemie aan het worden is......
                Of is dat soms een nieuw vak op de basisscholen?
                ik hoop dat je jezelf nog leuk vind...

wat voor reactie wil je nou dat ik hier op geef ??

nja ik zal me er niet meer mee bemoeien.

grtz.

Comment

• DJordy
                  • Nov 2009
                  • 112

!tip: gebruik google chrome zit namelijk spellingscontrole in. Altijd handig:P
                  Mvg,

DJordy

Comment

• Whitefarmer
                    • Oct 2003
                    • 1244

offtopic:
                    Dyslectie is iets wat nog niet zo erg lang 'bekend' is, het bestaat natuurlijk al heel erg lang!

Vroeger werd je als 'STOM' bestempeld, omdat je niet/nauwelijks kon lezen. Tegenwoordig heeft het een naam.

BOT:
                    Equipment voor de DJ is gear (huren) en plaatjes, deze laatste is lastiger om te huren....

dus zorg dat je een bak platen hebt, enne dat ene nummer wat die muts aanvraagt heb je toch niet! (you can't have it all)
                    Groeten John
                    ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                    Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• dj-wojcik
                      • Jul 2008
                      • 911

Precies, gewoon Google Chrome gebruiken. Of wanneer je FireFox gebruikt, een plugin downloaden.

Hoewel ik denk dat het gebruik van hoofdletters en punten niet echt valt onder dyslexie. Komt het indd steeds vaker voor dat we forumleden krijgen die dyslexie hebben. In dat geval kunnen we er alleen maar het beste van maken, maar het kan geen kwaad om een plugin of Chrome te downloaden. Zodat je ook voor je zelf (diegene met dyslexie) eens gewoon kunt type, en achteraf kunt controleren wat je er van gemaakt hebt.

Oke! En nu weer ontopic
                      [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                      [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• RonaldH
                        • Aug 2009
                        • 274

Offtopic:
                        Wordt hier dyslexie verward met SMS/MSN taal?

Ik heb ook liever de normale schrijftaal, ligt aan de leeftijd waarschijnlijk.

Een beetje strooien met komma's en punten op de juiste plaats kan geen kwaad.

Ontopic:
                        1. Downloaden voor eigen gebruik blijkt algemeen geaccepteerd en legaal.
                        2. Voor toepassing bij een feestje thuis is een grijs gebied.
                        3. Als je wordt gevraagd om te draaien en je wordt er voor betaald, nooit downloads gebruiken.
                        Er is meer te koop dan je betalen kunt

Comment

• c.slopsma
                          • May 2010
                          • 57

Bedankt voor de tip van google chroom, Zal ik zeker is proberen.

Comment

• Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

Ik was vanmorgen ook behoorlijk lysdectisch...
                            Maar ja, had mijn ome Johnnie ( Walker) en zijn vrienden, Ome Jim (Beam) en Ome Jack (Daniels) op visite gisteravond...

Comment

• HR Soundproductions
                              • Oct 2005
                              • 650

Originally posted by MacGyverSounds
                              Ik was vanmorgen ook behoorlijk lysdectisch...
                              Maar ja, had mijn ome Johnnie ( Walker) en zijn vrienden, Ome Jim (Beam) en Ome Jack (Daniels) op visite gisteravond...
                              En vanochtend is Tante Para (cetamol) zeker langsgeweest

Comment

• Gast1401081
                                • Mar 2001
                                • 7999

Originally posted by HR Soundproductions
                                En vanochtend is Tante Para (cetamol) zeker langsgeweest
                                nope, was dat maar zo.. dan was ik vanmorgen niet lysdectisch geweest....

Comment

Working...