Versterker voor Dap MC-15

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joosty
    • Mar 2011
    • 14

Versterker voor Dap MC-15

Hallo,
    Ik ben een beginende DJ,
    En ik zoek een versterker voor mijn Dap Mc-15 (4x)
    Ik heb nu een Gemini Xpm 1200.(die is geleend en moet weer terug)
    Zou iemand misschien een zo goedkoop mogelijke versterker weten??
    (geen dap palladium das troep!)

Joosty
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Is handig als we je budget weten, anders Lab Gruppen FP6400.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• DJordy
      • Nov 2009
      • 112

Palladium troep??? denk toch echt dat die MC's eerder troep zijn
      heb hier zelf de MC 12 met een EP 1500 van behringer erachter, en een Palladium 2000 voor mijn DAP pr115b subs. de p 2000 wordt echt niet warm.
      Mvg,

DJordy

Comment

• hardstyle
        • Jan 2010
        • 427

Hetzelfde als vorige post: Palladium troep?!?! Ben je gek ofzo? Die dingen trekken echt geweldig voor die prijs.
        Daar kunnen andere merken een voorbeeld aan nemen.
        Ik heb hier zelf ook 2x MC-12 staan(fftjes geleend), dat is eerder troep, die hoge tonen komen er ook niet bepaald lekker uit, maarja, wat wil je met zo'n goedkope piëzo tweeter.
        De MC reeks is de slechtste reeks welke DAP op het moment heeft.

Comment

• joosty
          • Mar 2011
          • 14

MusicXtra: De [FONT=verdana]Lab Gruppen FP6400 Zijn best wel prijzig mijn budget is max 350,-[/FONT]
          [FONT=verdana]DJordt: Die Palladium heb ik een tijdje mee gewerkt op mijn mc-15 speakertjes, (ik ben nogal lomp) Dus ik haalde die versterker naar vooren van de plank en alles ging in de Protect dus alle tweeters kapot.[/FONT]
          [FONT=verdana]En ik vind ook dat ze Kwalitatief slechter zijn dan die Gemini XPM 1200 Die ik nu nog even gebruik.[/FONT]
          [FONT=verdana]Hardstyle: Voor jou het zelfde wat hierboven staat,[/FONT]
          [FONT=verdana]Ik heb een neef die is Profecioneele DJ (hij heeft een befrijfZ) en daarvan leen ik altijd spullen, Die MC-15 Gebruik ik alleen thuis of ok hele kleine feesjes. Ik weet ook wel dat dat spul niet alles is.[/FONT]

Comment

• DJordy
            • Nov 2009
            • 112

@ Joosty

Zaten de Speakons er nog in? of sluit je ze aan met de draad klemmen, want als je ze daar mee aansluit is de kans op kortsluiting veeeeeeeeel groter en dan gaan je tweeters kapot.
            En waarom haalde je de versterker van de plank toen hij aanstond?
            Mvg,

DJordy

Comment

• rdreiers
              • Nov 2009
              • 407

Tja het is toch low budget.

Als je toch een neef hebt die een bedrijf heeft, misschien is het dan verstandig om hier eerst in de leer te gaan om te leren met deze spullen om te gaan.

Als het al niet lukt om een eindtrap met een set speakers verstandig aan te sluiten dat niet meteen alles kapot gaat als je er aan komt, zou ik even wachten met meer te kopen.

Als je je in de mc reeks van dap had verdiept dan had je vtv kunnen lezen dat dit het allemaal net niet is.

Een leuke amp voor hierop is een synq 1k0, is een paar tientjes duurder maar mooi licht van gewicht.

Comment

• joosty
                • Mar 2011
                • 14

DJordy:
                Hij stond nog op parallel of zo en ik kon niets aan links en rechts veranderen
                Ik heb die speakons er nog gewoon inzitten ik heb een hekel aan draadklemmen XD
                rdreiers:
                Ik heb wat op zitten kijken en daar zag ik een Gemini XP-3000 is dat mischien iets?
                Die synq 1k0 is Mischien ook wel een optie maar die Gemini XP-3000 is wel wat goedkoper.
                Last edited by moderator; 13-03-11, 20:51.

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

Alle waar naar zijn geld maar om nu een Palladium als 'slecht' te betitelen omdat je tweeters kapot gingen toen je hem 'van de plank' haalde.
                  Misschien is die plank wel van heel slechte kwaliteit?
                  De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• DJordy
                    • Nov 2009
                    • 112

Een palladium is goede kwaliteit voor wat je er voor betaalt, denk dat de kwaliteit nog beter is dan waar je voor betaald.
                    Mvg,

DJordy

Comment

• joosty
                      • Mar 2011
                      • 14

MusicXtra:
                      Dat zou ook goed kunen,
                      Ze doen het wel perfect maar tog vind ik het gek dat als die aansluit stekkertjes er uit gaan dat ze dan vol in de protect gaan dat vind ik echt heel gek.
                      Mischien was het ook wel iets te snel gezegd om ze troep te noemen.

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                        • Jun 2010
                        • 640

ik denk toch dat jou handen van nog mindere kwaliteit zijn dan die palladiums... met de slechtste reeks van dap een redelijk goed product van dap afkraken kunnen we allemaal...

Comment

• moderator
                          Moderator
                          • Apr 2001
                          • 5950

Zullen we een weddenschapje aangaan?
                          Wedden dat de twee draadjes elkaar een keer geraakt hebben terwijl er nog zeker eentje zat aangesloten op de versterker?!

Ligt uiteraard aan de kwaliteit van de versterker
                          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• hardstyle
                            • Jan 2010
                            • 427

Kortom: ligt hoogstwaarschijnlijk niet aan de apparatuur, maar aan degene wie dit gebruikt.

Comment

• joosty
                              • Mar 2011
                              • 14

Nu gaan jullie mij allemaal beschuldigen maar ik vroeg om GEEN Dap Palladium (oke da ik er bij zette da het troep is hat ik niet moetten doen)
                              Maar Ik vroeg welke versterker er het beste bij paste maar jullie beschuldige mij allemaal vroeg ik daarom NEE!
                              Last edited by joosty; 13-03-11, 09:16.

Comment

Working...