Welkom op het forum!
En gelijk bedankt voor je duidelijke bericht. Het waarheidsgehalte lijkt behoorlijk hoog te liggen
Ik ben het er in ieder geval mee eens dat de bouwkwaliteit van Pioneer behoorlijk beneden peil ligt. Helaas is dat met de CDJ2000 nog steeds zo, het is een goedkoop aanvoelend, lelijk ogend, kermisachtig shiny, plastic ding. Maar de geluidskwaliteit schijnt inderdaad meer acceptabel te zijn, maar dat ligt meer aan het feit dat de speler meer bestandsformaten kan afspelen (zoals WAV), wat in deze video ook gezegd word: Tony Andrews sounds out on the CDJ-2000
Mvg,
Teun
En gelijk bedankt voor je duidelijke bericht. Het waarheidsgehalte lijkt behoorlijk hoog te liggen

Ik ben het er in ieder geval mee eens dat de bouwkwaliteit van Pioneer behoorlijk beneden peil ligt. Helaas is dat met de CDJ2000 nog steeds zo, het is een goedkoop aanvoelend, lelijk ogend, kermisachtig shiny, plastic ding. Maar de geluidskwaliteit schijnt inderdaad meer acceptabel te zijn, maar dat ligt meer aan het feit dat de speler meer bestandsformaten kan afspelen (zoals WAV), wat in deze video ook gezegd word: Tony Andrews sounds out on the CDJ-2000
Mvg,
Teun


Comment