De alternatieven voor Pioneer

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stainz
    • Sep 2009
    • 609

    #16
    Originally posted by MusicXtra
    Goeie conclusie.
    Doel van marketing is om geld uit de zakken van de klanten te trekken.......
    Mag ik daaruit opmaken dat het marketingplan van VisionAcoustics zeer eenvoudig is?

    Comment

    • MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

      #17
      Originally posted by stainz
      Mag ik daaruit opmaken dat het marketingplan van VisionAcoustics zeer eenvoudig is?
      Ieder bedrijf, dus ook Vision Acoustics, heeft als doel geld verdienen, dus kort door de bocht gezegd is dat geld uit de zakken van klanten trekken. Daarmee is dus niet gezegd dat klanten geen waar voor hun geld zouden krijgen.
      En, marketing is in de basis ook helemaal niet zo ingewikkeld, de grootste successen worden vaak behaald met de simpelste dingen. Je moet er alleen maar net op komen.
      @AC4: Als dat in een boek voor je staat ga ik het zeker niet bestrijden als onwaarheid.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

      Comment

      • Tom06
        • Aug 2009
        • 161

        #18
        De Technics SL-DZ 1200 is ook een mooie hoor moet ik zeggen!
        Super fijne bediening (vind ik)
        Echo! echo .. cho .. ho .. o ... , goede akoestiek!

        Comment

        • vdlaanlichtengeluid
          • Jun 2010
          • 640

          #19
          ziet er goed uit, alleen vind ik wel de eject knop op een rottige plaats zitten...

          Comment

          • jaksev
            • Jul 2007
            • 365

            #20
            Originally posted by radioactivediscoshow
            ik denk dat iedereen amen zegt als er is een merk met een alternatief zou komen waar ook een fatsoenlijk microfoon kanaal op zit??? die rommel die nu op de DJM's edg zit kan je gewoon weg niets fatsoenlijks mee doen...
            zeker mee eens, dat is op de dateq panelen toch wel wat beter,..gewoon lekker onder een fader

            Comment

            • DJ Antoon
              • May 2005
              • 1681

              #21
              Originally posted by jaksev
              zeker mee eens, dat is op de dateq panelen toch wel wat beter,..gewoon lekker onder een fader
              Als dat het belangrijkste punt is, dan zou je een losse mic preamp op line input 1 aan kunnen sluiten. Of gebruik je alle 4 de kanalen?

              Comment

              • Stefan-w
                • May 2010
                • 92

                #22
                Ben je wel steeds losse kastjes aan het meezeulen met je mixer

                Comment

                • stainz
                  • Sep 2009
                  • 609

                  #23
                  Agh hoevaak loop je sowieso niet met DI's te zeulen, als dat dan het ergste is...

                  Comment

                  • vdlaanlichtengeluid
                    • Jun 2010
                    • 640

                    #24
                    maar in de set die ik zogaande meekrijg zitten idd 4 spelers en dan is een fatsoenlijk microfoon kanaal ver te zoeken...

                    ik ben idd ook gecharmeerd van de dateq's maar niet de nieuwe... doe mij maar de oudere... die zijn toch wat degelijker vind ik...

                    Comment

                    • Pepperduck
                      • Mar 2011
                      • 14

                      #25
                      De pioneer tabletops spelen gewoon lekker hiervoor een alternatief zijn denon's, zeer goede kwaliteit!

                      Als mixer vind ik een smx-3 van synq niet mis. Werkt perfect en kost veel minder. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad;

                      Comment

                      • Roeltej
                        • May 2001
                        • 761

                        #26
                        Originally posted by stainz
                        Agh hoevaak loop je sowieso niet met DI's te zeulen, als dat dan het ergste is...
                        Als drive-in... nooit
                        Dateq en Pio, beide andere doelgroep. De eerste voor basic mixen/allround en de 2e is echt een mix/pielding. Als drive-in show zou ik ook eerder voor een Dateq gaan. Wil je echt plaatjes aan elkaar braaien, een Pioneer
                        Vitality Show

                        Comment

                        • Dj Gino V
                          • Feb 2009
                          • 237

                          #27
                          ik was eerst van plan pio te gaan halen de cdj 850
                          omdat deze nog in mijn budget paste, maar in de winkel waar ik ging zien hadden ze de cdj 2000 naast de denon dn 3700 staan om te vergelijken.
                          Toen ik de twee cd spelers heb getest was mijn mening dat de denon wel meer in zijn mars heeft (ik ben wel lp's gewoon) voor zijn geld.
                          en voelde bij mij persoonlijker beter en degelijker aan en de verkoper zij ook dat er aan de denon niet rap iets hardware kapot gaat tegenover de pioneer waar de play en ceu knoppen wel eens durven kapot gaan
                          en daar en tegen is eigelijk de cdj 850 een gewone cd speler met een loop en scratch funtie en dat vondt ik dan persoonlijk veel geld voor een basic cd speler van deze tijd
                          plus de pio had een plastic feeling tegenover de denon alluminium
                          maar als ik nu de beste dj's een een cd speler kado doe en de rest volgt hun voorbeeld dan krijg je nateulijk een mooi verkoop cijfer van de newbee die graag met de grote jongens willen meedoen
                          toch wel slim gezien maar soms moet je gewwon echt eens vergelijken kwa prijs /kwaliteit
                          en dan wint bij mij denon

                          mvg Gino V

                          Comment

                          • Stefan-w
                            • May 2010
                            • 92

                            #28
                            Je moet ze even naast elkaar zien inderdaad, en dan vind ik het leuk om te horen dat wat jou betreft de denon toch meer bied.

                            Maar die denon kan toch geen lp's afspelen he?

                            Comment

                            • tha_dj
                              • Jan 2004
                              • 375

                              #29
                              Kijk en voor EIGEN gebruik, zou ik zo beredeneren.

                              MAAR, wil je verhuren moet je pioneer hebben tegenwoordig.


                              Ben zelf ook niet van de ik doe mee rage, maar je MOET op een bepaald moment wel.

                              Draaide zelf altijd met Technics 1200 ( Oldstyle, Hardcore ) en voor de comerciele kant op CDJ 100 ( Top 40 )........Inmiddels alleen vanwege klandizie, enz ook een setje CDJ 1000's gekocht.

                              De 2000 is gewoon NIET meer leuk qua aanschaf / verhuur prijs !
                              Krijg je altijd dat gezeik van kroeg eigenaren, enz ( die er zelf om vroegen omdat de DJ dat wil ) over een HOGE huur prijs voor CD spelers.

                              Maar ja, denk dat de knoppen van denon bij veelvuldig geklooi net zo snel sneuvelen als de pioneers !
                              your light !

                              Comment

                              • TornadoGo
                                • Jul 2011
                                • 29

                                #30
                                De Pioneer CD spelers zijn absoluut de top op het gebied van workflow en gebruiksvriendelijkheid. Ze zijn zeker niet hufterproof, de cue en startknoppen gaan snel kapot bij hardhandig gebruik. Heb zelf sinds een jaar CDJ2000's die ik gebruik als (dure) midi-controllers. Ik heb daarnaast onlangs ook een paar weken geprobeerd met de Denon DN-SC2000 midi controllers en daar heb ik tot zover niet aan kunnen wennen. Build quality is overigens wel top van die apparaten, netjes van metaal en stevige knoppen.. Werkt gewoon solide.

                                Op het gebied van geluidskwaliteit moet je bij de CDJ1000 serie wegblijven. Sinds de introductie van de CDJ2000 is dat eindelijk op een acceptabel niveau.

                                Mixers van Pioneer ben ik geen fan van; geen fijne faders, geluidskwaliteit is niet al te best (DJM2000 en Nexus heb ik nog niet gehoord). Zelf ben ik in het bezit van een Denon X1700 mixer en daar ben ik zéér tevreden mee. Het is een robuust apparaat, voelt erg solide aan. Qua functionaliteit is het ook echt top; matrix inputs, ingebouwde geluidskaart, zeer goede microfoon versterker en echt topgeluid. Ik heb nog niet eerder een mixer gehoord met zo een enorm mooi laag, gaat echt heel diep. De Denon X1600 schijnt ook goed te zijn. Verder hoor ik goede berichten over Allen & Heath, persoonlijk vind ik de layout van dat merk niet optimaal.

                                Overigens behoren Denon en A&H tegenwoordig tot dezelfde moeder-maatschappij en wordt er samengewerkt.

                                Comment

                                Working...