Movinghead decoratie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BCDrivein
    • Jan 2009
    • 130

Movinghead decoratie

Hallo jongens,

Ik wist niet echt hoe ik het topic moest noemen, maar ik heb het maar "Movinghead decoratie" genoemd.

Ik ben een beetje aan het kijken naar de toekomst en wat mijn plannen zijn.
    Ik heb nu op het moment één movinghead, maar wil over een tijdje de 2e aanschaffen.

Deze wil ik dan beiden naast mijn meubel op een verticale truss zetten. Of iets anders natuurlijk!

Nou was mijn vraag,

Wat vinden jullie het mooiste? Verticale truss etc.
    Wat zijn de mogelijkheden?

Alvast bedankt.
    een 15 jarige! :)
  • stainz
    • Sep 2009
    • 609

wat wij zelf regelmatig neerzetten

Van onder naar boven:
    Zware baseplate met daarop een ledpar, truss over de ledpar heen zetten (kan niet met alle ledparren maar er zijn genoeg ledparren verkrijgbaar die keurig met beugel en al in de truss passen)

Dan bovenop een kleine baseplate en daarop de movinghead.

Comment

• glennwestlander
      • Aug 2009
      • 91

zelf vind ik het toch het mooiste om achter je een nette truss te hebben met 2 of meerdere movingheads, of scanners. ik heb bijna altijd achter me 4, 6 of 8 scans hangen in verschillende hoogtes om ook zo wat diepte in de show te maken. en dan zijn er natuurlijk nog gewoon 8 led parren wat er bij in de truss zit.

verder takelen wij ook veel op feesten en dan wordt het gauw 4 scans in de lucht boven de dansvloer en 4 achter de dj in de truss.

kort door de bocht: er zijn keuzes genoeg, alles hangt af van jouw smaak en wat je het mooiste vind. verder zou ik er wel voor zorgen dat je movinghead boven het publiek uit komt wat je toch vaak niet ziet bij een stukje verticale truss.

Comment

• SoundT
        • Apr 2010
        • 25

Originally posted by BCDrivein
        Hallo jongens,

Ik wist niet echt hoe ik het topic moest noemen, maar ik heb het maar "Movinghead decoratie" genoemd.

Ik ben een beetje aan het kijken naar de toekomst en wat mijn plannen zijn.
        Ik heb nu op het moment één movinghead, maar wil over een tijdje de 2e aanschaffen.

Deze wil ik dan beiden naast mijn meubel op een verticale truss zetten. Of iets anders natuurlijk!

Nou was mijn vraag,

Wat vinden jullie het mooiste? Verticale truss etc.
        Wat zijn de mogelijkheden?

Alvast bedankt.

je kunt ook 2 de zelfde flightcase'jes naast je zetten, tippen zo dat ze in de lengte staan, wielen naar achteren.. en MH er op. Dit is eigenlijk meer voor op tour, en niet voor een drive in show.. maar het is een idee.
        Pioneer, UDG, Case Logic, Sony.

Comment

Working...