Versterker-rack
Collapse
X
-
Ik zag hem op speakerplans ook al voorbij komen, ik zat te wachten wanneer je hem hier zou posten, haha!
Maar een mooi, strak, professioneel versterkerrack.
Wat stuur je er precies mee aan? Actief aangestuurde top met subs denk ik?
En waarom heb je voor de Sync processor gekozen? Puur en alleen voor het geheel? Ik bedoel, ook in die prijsklasse is er genoeg keuze. Neem bijv. de DC-One van EV of een Xilica. Al is die laatste wel iets duurder.
Mvg,
Teunuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Keuze van deze processor is dat alles een geheel werd en ik erg tevreden was van de eerste processor die ik eerder heb gehad.
Heb in het verleden een berg van deze versterkers gehad ( partij opgekocht ) en deze berg is nu bijna op !
Heb denk ik als een van de laatste personen 4 TSE subs bij Ivo gehaald en ben nu zelf met dubbel 12 toppen maken die ik aktief ga aansturen.
Dus straks 2 subs met 2 dubbel 12 toppen per kant.
In de toppen worden Zomax Audio speakers gebruikt die ik nog had liggen ( van de vibe serie ) die op zich niet verkeerd klinken.
Over de bouw van deze toppen ( X12 ) komt binnenkort ook een topic !
Als deze set bevalt komen er in totaal 8 subs en 8 toppen, vandaar de extra grote kist.
Moet ook van deze spullen afkomen en op deze manier worden ze gewoon goed gebruikt.
Het zal wel weer over een tijdje weer te koop worden gezet want ik ben en blijf een handelaar he !EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Wat bedoel je hiermee?
Je gaat me toch niet vertellen dat Ivo er mee ophoudt?!
Dat moet dan zoiets worden denk ik? Of de woofers recht onder elkaar? Is natuurlijk afhankelijk van welke hoorn je gaat gebruiken. Mooi, simpel en effectief ontwerp in ieder geval.

Bron: X12 compression driver/horn advice needed - Speakerplans.com Forums - Page 1
Mvg,
Teunuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Gaat dat nou ook harder, met die 8HE extra aan lucht die je mee hebt?
Aan de andere kant, je kan de boel nu wel makkelijk extra volproppen met een tweetal lades zodat je alle kabelrommel kwijt kan die bij je PA hoort.First make it work, then make it look pretty!Comment
-
Zoals ik al zei is de overige ruimte voor de extra versterkers die er in de toekomst bijkomen voor de 2e set.
Waarom niet 2 aparte racks ? Dat kan ook ja maar doel is om deze dubbele set als een geheel te gaan gebruiken PLUS heb ik altijd SPARE op lokatie mocht het eens misgaan met deze Synqs.EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Dan had ik ze zelf nog in twee 4HE (of desnoods 6HE) binnenrackjes gebouwd, je weet maar nooit of je je tweede set op dezelfde lokatie nodig hebt of niet. Als je ze bij elkaar nodig hebt staan ze dan ook mooi gestapeld in het stolpje.Zoals ik al zei is de overige ruimte voor de extra versterkers die er in de toekomst bijkomen voor de 2e set.
Waarom niet 2 aparte racks ? Dat kan ook ja maar doel is om deze dubbele set als een geheel te gaan gebruiken PLUS heb ik altijd SPARE op lokatie mocht het eens misgaan met deze Synqs.First make it work, then make it look pretty!Comment
-

Comment