Versterker-rack

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rolandino
    • Mar 2007
    • 1451

Versterker-rack

Had nog wat amps over en snel in een rack gezet.

Het wordt een 3-weg stereo rack

In het rack zit :

1x Synq DIGIT 3K6
    1x Synq DIGIT 2K2
    1x Synq DIGIT 1K0
    1x Synq DLP6

Hierbij een foto :

EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.
  • Tom06
    • Aug 2009
    • 161

Is dat rack niet een beetje te groot voor die 1he versterkers?
    Echo! echo .. cho .. ho .. o ... , goede akoestiek!

Comment

• koen g
      • Oct 2009
      • 52

klopt het dat ik dit rack al op het speakerplans-forum heb gezien?
      wel een leuk licht rack!

Comment

• Rolandino
        • Mar 2007
        • 1451

Yup,

Wat is te groot ?

kan er nog meerdere instoppen als de tijd er voor rijp is.
        EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• jurrikka
          • Jun 2009
          • 96

Ziet er netjes uit!

Is inderdaad voor die 1HE versterkers wel een beetje groot...

Maarja, beter te groot dan te klein!

Comment

• 4AC
            • Nov 2007
            • 1791

Ik zag hem op speakerplans ook al voorbij komen, ik zat te wachten wanneer je hem hier zou posten, haha!
            Maar een mooi, strak, professioneel versterkerrack.

Wat stuur je er precies mee aan? Actief aangestuurde top met subs denk ik?
            En waarom heb je voor de Sync processor gekozen? Puur en alleen voor het geheel? Ik bedoel, ook in die prijsklasse is er genoeg keuze. Neem bijv. de DC-One van EV of een Xilica. Al is die laatste wel iets duurder.

Mvg,

Teun
            uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
            Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Rolandino
              • Mar 2007
              • 1451

Keuze van deze processor is dat alles een geheel werd en ik erg tevreden was van de eerste processor die ik eerder heb gehad.

Heb in het verleden een berg van deze versterkers gehad ( partij opgekocht ) en deze berg is nu bijna op !

Heb denk ik als een van de laatste personen 4 TSE subs bij Ivo gehaald en ben nu zelf met dubbel 12 toppen maken die ik aktief ga aansturen.

Dus straks 2 subs met 2 dubbel 12 toppen per kant.

In de toppen worden Zomax Audio speakers gebruikt die ik nog had liggen ( van de vibe serie ) die op zich niet verkeerd klinken.

Over de bouw van deze toppen ( X12 ) komt binnenkort ook een topic !

Als deze set bevalt komen er in totaal 8 subs en 8 toppen, vandaar de extra grote kist.

Moet ook van deze spullen afkomen en op deze manier worden ze gewoon goed gebruikt.

Het zal wel weer over een tijdje weer te koop worden gezet want ik ben en blijf een handelaar he !

Comment

• 4AC
                • Nov 2007
                • 1791

Originally posted by Rolandino
                Heb denk ik als een van de laatste personen 4 TSE subs bij Ivo gehaald en ben nu zelf met dubbel 12 toppen maken die ik aktief ga aansturen.
                Wat bedoel je hiermee?
                Je gaat me toch niet vertellen dat Ivo er mee ophoudt?!

Over de bouw van deze toppen ( X12 ) komt binnenkort ook een topic !
                Dat moet dan zoiets worden denk ik? Of de woofers recht onder elkaar? Is natuurlijk afhankelijk van welke hoorn je gaat gebruiken. Mooi, simpel en effectief ontwerp in ieder geval.

Bron: X12 compression driver/horn advice needed - Speakerplans.com Forums - Page 1

Mvg,

Teun
                uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp

Comment

• Stoney3K
                  • Sep 2007
                  • 1399

Gaat dat nou ook harder, met die 8HE extra aan lucht die je mee hebt?

Aan de andere kant, je kan de boel nu wel makkelijk extra volproppen met een tweetal lades zodat je alle kabelrommel kwijt kan die bij je PA hoort.
                  First make it work, then make it look pretty!

Comment

• 4AC
                    • Nov 2007
                    • 1791

T****** ik geloof dat het nu wel duidelijk is hoor!
                    Hij heeft de reden toch genoemd? En het is nog terecht ook; hij is al klaar voor de toekomst!

Mvg,

Teun
                    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp

Comment

• goldsound
                      • Jan 2003
                      • 429

Ik snap de reden van uitbreiding in de rek bij uitbreiding van de set. Is het niet flexibeler als je dan twee identieke rekken zou maken, kan je de sets ook nog opgesplitst gebruiken.
                      Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

Comment

• BurnerT
                        • Nov 2010
                        • 11

Kan nog altijd. liever ruimte te veel dan te weinig! je zou maar eens 1he te kort kome

Comment

• Rolandino
                          • Mar 2007
                          • 1451

Zoals ik al zei is de overige ruimte voor de extra versterkers die er in de toekomst bijkomen voor de 2e set.

Waarom niet 2 aparte racks ? Dat kan ook ja maar doel is om deze dubbele set als een geheel te gaan gebruiken PLUS heb ik altijd SPARE op lokatie mocht het eens misgaan met deze Synqs.

Comment

• Stoney3K
                            • Sep 2007
                            • 1399

Zoals ik al zei is de overige ruimte voor de extra versterkers die er in de toekomst bijkomen voor de 2e set.

Waarom niet 2 aparte racks ? Dat kan ook ja maar doel is om deze dubbele set als een geheel te gaan gebruiken PLUS heb ik altijd SPARE op lokatie mocht het eens misgaan met deze Synqs.
                            Dan had ik ze zelf nog in twee 4HE (of desnoods 6HE) binnenrackjes gebouwd, je weet maar nooit of je je tweede set op dezelfde lokatie nodig hebt of niet. Als je ze bij elkaar nodig hebt staan ze dan ook mooi gestapeld in het stolpje.
                            First make it work, then make it look pretty!

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

PLUS heb ik altijd SPARE op lokatie mocht het eens misgaan met deze Synqs.
                              Dacht dat ze zo betrouwbaar waren.
                              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...