dj Flightcase 19 inch

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ligth011
    • Jan 2010
    • 33

dj Flightcase 19 inch

ik heb een dj flightcase 19 inch gekocht.
    Nu vraag ik mijn af als je daar 2 versterkers in doet, hoe men die aan de achterzijde vast maakt?
    Want aan de achterzijde zit geen beugels en de 2 versterkers zijn van verschillende diepte.
    Ik ga er ook een behringer djx 700 inplaatsen zijn hiet specile adapters voor 19 inch voor.

thx
  • Tom06
    • Aug 2009
    • 161

Heb je een zelf getimmerde houte bak van marktplaats gekocht of een heavy duty rack-case van 500 euro? Wat bedoel je precies met "dj flightcase"?
    Ietsjes meer info kan handig zijn.

Tom
    Echo! echo .. cho .. ho .. o ... , goede akoestiek!

Comment

• stainz
      • Sep 2009
      • 609

ik gok dat het om de welbekende L-case gaat, open aan voor en bovenkant met 2 deksels.
      Als dit zo is dan zou ik voor de versterkers een aansluitpaneel maken op de voorkant met
      4x Speakon uit (SUB L, SUB R, TOP L, TOP R)
      meeste kale aansluitplaatjes hebben 8 gaten, dus zou ik meteen helemaal rechts powercon aansluiting maken en wat je er verder nog bij zou willen hebben kan je helemaal zelf uitzoeken!

Comment

• ligth011
        • Jan 2010
        • 33

Originally posted by stainz
        ik gok dat het om de welbekende L-case gaat, open aan voor en bovenkant met 2 deksels.
        Als dit zo is dan zou ik voor de versterkers een aansluitpaneel maken op de voorkant met
        4x Speakon uit (SUB L, SUB R, TOP L, TOP R)
        meeste kale aansluitplaatjes hebben 8 gaten, dus zou ik meteen helemaal rechts powercon aansluiting maken en wat je er verder nog bij zou willen hebben kan je helemaal zelf uitzoeken!
        idd het gaat om een l case.
        Alleen het antwoord wat ik krijg is niet wat ik vroeg.
        maar waarom zou je aan de voorkant aansluitingen maken, dan heb je toch last van de kabels en stekkers.
        Aan de achterzijde van de kist zot een luikje voor de draden, daar wil ik idd een aansluitpaneel maken.

Maar het gaat mij om de versterkers aan de achterzijden te ondersteunen.

thx

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Originally posted by ligth011
          Maar het gaat mij om de versterkers aan de achterzijden te ondersteunen.

thx
          Dat is toch niet zo moeilijk zelf te bedenken?
          Ff creatief met hout of er een paar blokken hardschuim tussen duwen.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• ligth011
            • Jan 2010
            • 33

Originally posted by MusicXtra
            Dat is toch niet zo moeilijk zelf te bedenken?
            Ff creatief met hout of er een paar blokken hardschuim tussen duwen.
            dat had ik zelf ook al bedacht, maar dat lijkt mij niet zo de bedoeling.
            Ga er vanuit dat origineel niet zo hoort

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Wat maakt het nou uit of het zo 'hoort'?
              Gaat erom dat het goed vast zit, niemand die het verder ziet en echt helemaal niemand die zich af gaat vragen of het origineel is.
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• HR Soundproductions
                • Oct 2005
                • 649

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik in diverse racks mijn versterkers op houten blokken staan. Gewoon omdat ik het aansluitpaneel helemaal onderop wil hebben (persoonlijke voorkeur). Met de houten blokken overbrug ik de hoogte van het aansluitpaneel.

Overigens ziet geen hond hoe dit zit, dus waarom je je er druk om zou moeten maken

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                  • Jun 2010
                  • 640

ik had ze ondersteunt door een zelfgemaakte strip eronder... wel met een hoek erin anders trekt hij krom...

Comment

• hardstyle
                    • Jan 2010
                    • 427

Ik zag laatst een stel echte blokken, ter hoogte van 1HE en (weet niet zeker) 2HE. Waren voor dit soort dingen speciaal gemaakt
                    Ik zie ze zo niet hier in de webshop staan, maar wel in een andere webshop.

Comment

• moderator
                      Moderator
                      • Apr 2001
                      • 5946

Deze webshop lijkt de oplossing van een blokje hout ook een prima werkende oplossing
                      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• ligth011
                        • Jan 2010
                        • 33

Originally posted by hardstyle
                        Ik zag laatst een stel echte blokken, ter hoogte van 1HE en (weet niet zeker) 2HE. Waren voor dit soort dingen speciaal gemaakt
                        Ik zie ze zo niet hier in de webshop staan, maar wel in een andere webshop.

kun je een tipje geven

Comment

• hardstyle
                          • Jan 2010
                          • 427

Helaas, dit is een forum, wat hoort bij het J&H webshop gebeuren, ik ga dus ook niet promoten met artikelen van andere webshops.
                          Zo moeilijk is een blokje hout zagen toch niet?

Comment

• koen g
                            • Oct 2009
                            • 52

Een blokje hout is toch inderdaad een goede oplossing.
                            Wat ik hier zelf heb gedaan is : 2 stukjes aluminium U profiel genomen, op maat gemaakt, gaten geboord en vervolgens aan de ''oren'' van de versterker gemaakt.
                            Zodat als het ware 2 ''poten'' aan de achterkant de versterker ondersteunen.

Comment

• timedriver
                              • Sep 2010
                              • 144

In 1 van onze racken zit een 1HE blindplaat onderde onderste versterker aan de achterzijde van het rack. Omdat de versterker ietsje langer is, dan de diepte van de case (zonder deksels) leunt de versterker mooi op de blindplaat...
                              I am a Timedriver!

Comment

Working...