Onze Show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ciaozdellacasa
    • Sep 2009
    • 44

Onze Show

Een hele goede dag,
    afgelopen jaar zijn we flink gegroeid. en dacht laat even zien met wat we nu werken aan apparatuur.

Geluid:
    A&H Xone 42 als vaste mixer, cd spelers variëren van Pioneer tot JB systems.
    2 x RCF Art 322A
    4 x RCF Art 705-as

Licht:
    2x t4 bar par 56 300 W
    4x martin scx 600
    2x genelic strobes 1000 watt

Overig:
    eigengemaakte dj booth, en dan vooral facade
    Truss 6 meter van American audio
    Wind up statieven

Hieronder een paar foto's van een shoolfeest afgelopen maand:

en onze site is online, check:SLR Entertainment Licht en Geluid Verhuur
  • stainz
    • Sep 2009
    • 609

Op het eerste gezicht ziet het er netjes uit je hebt zeker een goede basis met jou set.

Dan komen er hier een paar punten waarop je jezelf zou kunnen verbeteren:

- Op de 2e foto zie je de DJ bijna niet, wellicht is het een optie om een klein spotjes vanaf de voorste buis van je truss op de DJ-booth te laten schijnen, ten eerste heb jij beter licht om in te werken en ten tweede ziet het publiek jou ook beter.

- je lichtman heeft voor het gemak gekozen door een stoel neer te zetten, maar als je foto 3 ziet dan vraag ik me toch af wat die gozer daar voorover gebogen staat te doen.. probeer die laptop wat hoger te zetten ofzo, zodat je LJ ook gewoon kan staan.

Comment

• hardstyle
      • Jan 2010
      • 427

Een led parretje kan wonderen doen, geeft ook wat afwisseling in kleuren.

Comment

• J en M licht en geluid
        • Dec 2010
        • 19

Mijn complimenten over je show,

Mischien is het wat om een stukje truss of iets dergelijks onder je lichtsturing te maken. (mini tafeltje??)

Ook leuk is 2 moving heads op een 1.5 meter truss aan te schaffen.

En de tip de Dj uit te lichten met 2 led parren is ook zeker niet verkeert.

Comment

• Ciaozdellacasa
          • Sep 2009
          • 44

Thanks voor de feedback jongens,
          ja probleem is eigenlijk dat we een meubel hebben op hoogte van de draaitafels, en dan red je het eigenlijk net niet qua hoogte met die laptop. hebben nu een laptopstand erbij zodat het werken ermee wat lekkerder is. die spots is wel een mooie, ga ik even achteraan.

De movingheads zijn voor ons nu even geen optie, willen er wel naartoe werken maar willen eerst ons vervoer even vergroten om het zo te noemen, haha.

Bedankt!

Comment

• I.T. drive in
            • May 2009
            • 352

Op de eerste foto zie ik een cola fles bij alle snoeren
            Op ons schoolfeest waren de versterkers in elk geval niet bestand er tegen.
            Wij waren gelukkig op dat feest publiek.

Comment

• jaksev
              • Jul 2007
              • 365

Van de voorkant ziet het er leuk uit. maar van de achterkant, wat een puinhoop, mja dat houd je toch een beetje.

Wel leuke apparatuur

Gaat dat goed met dat geluidsetje? zoveel mensen?

Comment

• Ciaozdellacasa
                • Sep 2009
                • 44

@ I.T. is een reden dat hij dicht is daarnaast zijn onze stekkerdozen als het goed is waterdicht, nog nooit getest eigenlijk. haha.

@Jaksev, bedankt! Ja daarom hebben wij die facade ook gebouwd, het is een simpele afscheiding die weinig kost,duurzaam is en weinig ruimte in beslag neemt. Zo kunnen we de kabels makkelijk wegwerken met deze hoeveelheden. Deze geluidsset red het met gemak eigenlijk, 4800 watt SPL, Daarnaast is RCF toch redelijk high end apparatuur vind ik, en zo werkt het er ook naar. met deze set kwam er gruis van het plafond af.

Comment

• Fridge
                  • Mar 2002
                  • 153

Originally posted by Ciaozdellacasa
                  4800 watt SPL
                  impressive...

Comment

• jaksev
                    • Jul 2007
                    • 365

Originally posted by Ciaozdellacasa
                    @ I.T. is een reden dat hij dicht is daarnaast zijn onze stekkerdozen als het goed is waterdicht, nog nooit getest eigenlijk. haha.

@Jaksev, bedankt! Ja daarom hebben wij die facade ook gebouwd, het is een simpele afscheiding die weinig kost,duurzaam is en weinig ruimte in beslag neemt. Zo kunnen we de kabels makkelijk wegwerken met deze hoeveelheden. Deze geluidsset red het met gemak eigenlijk, 4800 watt SPL, Daarnaast is RCF toch redelijk high end apparatuur vind ik, en zo werkt het er ook naar. met deze set kwam er gruis van het plafond af.
                    Jaa ik weet waarover je praat, ik heb zelf ook allemaal RCF. Leuk spul is dat!

Comment

• Ciaozdellacasa
                      • Sep 2009
                      • 44

Zeker mooi spul, met welke serie werk jij dan?

Comment

• jaksev
                        • Jul 2007
                        • 365

Ik heb voor hele kleine feestjes 2x RCF ART 422-A
                        Voor het iets grotere HK-Audio PRO Systeem(2x 18" + 2x 12"& 2x 1")
                        Voor het nog grotere heb ik een RCF Systeem(4x18" + 2x15" & 2x 1.75")
                        Die RCF set is zelfbouw met de volgende drivers:
                        Bassjes: ESW met: L18S801
                        Topjes: L15P530 & ND 350

Geloof me dat klinkt echt vet, laatst had ik een bandje moeten doen, en er kwam iemand van Rentall mixen, ik vond het echt vet klinken. het enige wat ik niet leuk vind is die 1.75" ik wil daarvoor een 3" hebben. Ik heb er crest opstaan, 8001 & 7001. Alleen die 8001 mag zwaarder zijn zeg maar.

Comment

Working...