Hallo allemaal een tijdje geleden heb ik een defecte numark dds gekocht. de vorige eigenaar klaagde erover dat hij na +- 5 ninuten mee ophoud. nu heb ik de oudste firmware (1.11) erop gezet en ontdekt dat hij het nu ongeveer 2 uur vol houd en dan stopt hij of ik krijg een zwart scherm met een error erop. Heeft iemand het zelfde probleem of heeft iemand tips? kan het zijn dat het ramgeheugen kapot is? of moet ik de (1.12) firmware erop zetten? of is het mogelijk om een grote reset te doen?
ik hoor het graag
mvg Arjaan
ik hoor het graag
mvg Arjaan





Comment