gezeur met Numark DDS

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Arjaan
    • Nov 2009
    • 20

    #1

    gezeur met Numark DDS

    Hallo allemaal een tijdje geleden heb ik een defecte numark dds gekocht. de vorige eigenaar klaagde erover dat hij na +- 5 ninuten mee ophoud. nu heb ik de oudste firmware (1.11) erop gezet en ontdekt dat hij het nu ongeveer 2 uur vol houd en dan stopt hij of ik krijg een zwart scherm met een error erop. Heeft iemand het zelfde probleem of heeft iemand tips? kan het zijn dat het ramgeheugen kapot is? of moet ik de (1.12) firmware erop zetten? of is het mogelijk om een grote reset te doen?
    ik hoor het graag
    mvg Arjaan
  • tarpan
    • Dec 2008
    • 266

    #2
    Kan je niet helpen, maar vraag me af waarom je een defect toestel koopt...
    als je bij de brom zit...

    Comment

    • @lex
      • Jul 2006
      • 1086

      #3
      Originally posted by tarpan
      Kan je niet helpen, maar vraag me af waarom je een defect toestel koopt...
      Een defect toestel kopen kan de volgende redenen hebben:

      - het toestel mag voor een absurd lage prijs weg waardoor het zelfs voor onderdelen interessant is, en/of;
      - je hebt de indruk dat je het waarschijnlijk wel kunt repareren, en/of;
      - je denk het te kunnen laten maken voor een redelijke prijs waardoor de prijs altijd nog fors lager kan liggen dan nieuw of werkend tweedehands, en/of;
      - je bent een sukkel die een verkeerde beslissing heeft genomen.
      - etc.

      Volgens mij dus voldoende legitieme redenen om een kapot apparaat te kopen. Of het ook jouw manier is, dat is een tweede vraag.

      @lex
      Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

      Comment

      • tarpan
        • Dec 2008
        • 266

        #4
        Ja Alex, die redenen ken ik ook wel, maar mijn vraag was specifiek naar dit geval toe.
        Als de TS dit toestel blijkbaar niet kan herstellen...
        als je bij de brom zit...

        Comment

        • Arjaan
          • Nov 2009
          • 20

          #5
          Originally posted by @lex
          Een defect toestel kopen kan de volgende redenen hebben:

          - het toestel mag voor een absurd lage prijs weg waardoor het zelfs voor onderdelen interessant is, en/of;
          - je hebt de indruk dat je het waarschijnlijk wel kunt repareren, en/of;
          - je denk het te kunnen laten maken voor een redelijke prijs waardoor de prijs altijd nog fors lager kan liggen dan nieuw of werkend tweedehands, en/of;
          - je bent een sukkel die een verkeerde beslissing heeft genomen.
          - etc.

          Volgens mij dus voldoende legitieme redenen om een kapot apparaat te kopen. Of het ook jouw manier is, dat is een tweede vraag.

          @lex
          het is duidelijk dat je geen antwoord weet! Het is niet erg! Reageer dan gewoon niet!!
          ik heb hem gekocht voor onderdelen voor mijn d2 die heb ik er allemaal uitgetrokken
          en toen dacht ik van hee ben benieuwd of ik hem nog kan repareren
          als je het niet weet hou dan voortaan je mond!

          Comment

          • MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

            #6
            Originally posted by Arjaan
            als je het niet weet hou dan voortaan je mond!
            Volgens mij maak je hier geen vrienden als je zo reageert op een heel normaal berichtje.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

            Comment

            • @lex
              • Jul 2006
              • 1086

              #7
              Beste Arjaan,

              Probeer nog eens mijn post te lezen en besef dat mijn (wellicht geïrriteerde) reactie geheel aan het adres van Tarpan was. Ik snap hel goed waarom je een defect apparaat hebt gekocht.

              En wat betreft de opmerking van mXtra: ja je doet niet erg je best vrienden te maken als je die toon aanslaat!

              Beste Tarpan,

              Als je eht idee hebt dat je het toestel kunt repareren kan het zijn dat je er pas na de aanschaf achter komt dat het niet lukt. Dan kan je het bij het huisvuil zetten of een vraag op dit forum posten. Wellicht hebben anderen hier ervaring met die reparatie!

              @lex
              Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

              Comment

              Working...