CD Abonementen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vdlaanlichtengeluid
    • Jun 2010
    • 640

CD Abonementen?

Mede collega's,

Er rijst mij een vraag op. Ik heb gisteren een avond gedraaid met een DJ/VJ set. Pioneer SVM-1000 mixer en daarbij behorende dvd's met clips.

De eigenaar van deze set laat standaard de dvd's van Mixmash overkomen uit de UK. Hij heeft hierop gewoon een abo en zo blijft hij bij.
    Nu lijkt mij dit erg handig alleen zal ik natuurlijk niet altijd DJ/VJ draaien. Ik zou dus graag een abo oid hebben op een cd collectie met verzamel muziek, nieuw oud enz. Mixmash levert namelijk alleen als DVD.

Is er iemand die weet of dit bestaat. Het is namelijk wel erg makkelijk en dan hoef ik niet meer elke week naar de free record shop

Grtz fred.
  • Zheny
    • Mar 2009
    • 42

onderdeel van het dj werk, is toch juist zoeken naar leuke cd's en rennen naar de cd winkels om daar wat leuks te scoren?
    alles zomaar aangeleverd krijgen, en zelf je er niet in verdiept hebben is niet mijn manier in elk geval.

maar ontopic: zulke abonnementen ken ik eigenlijk alleen voor de muziekboxen in cafe's en dergelijke.
    http://www.licht-geluid.nl

Comment

• vdlaanlichtengeluid
      • Jun 2010
      • 640

maar daar moet je tijd voor hebben.
      zoiets als dit is daar juist ideaal voor...

Comment

• G.P.Fransen
        • Nov 2001
        • 191

DJ Only CDs - DMC World

vroeger te krijgen bij idp/dmc nl maar geen id hoe dat nu zit, IDP DMC Holland & DJ School - Home zijn dezelfde lui maar zie abo's daar niet zo 123 meer staan.

Direct uit de uk > http://www.dmcworld.com/shop/Library...ionFormEUR.pdf
        Last edited by G.P.Fransen; 08-11-10, 03:32.

Comment

• pilot
          • Nov 2003
          • 267

Ik weet niet of ze nog bestaan maar ik had zoiets met white label.Cd's met de nieuwste muziek uit de UK.Helaas heb je er niet zoveel aan omdat de muziek hier niet altijd aanslaat.Waarom geen muziekcomputer dan?Heb je ook de nieuwste muziek legaal.
          master-qsc en de rest

Comment

• vdlaanlichtengeluid
            • Jun 2010
            • 640

ben geen fan van draaien met de pc...
            zal wel aan mij liggen maar met cd's heeft voor mij een beter gevoel bij mijn hobby...

Comment

• vdlaanlichtengeluid
              • Jun 2010
              • 640

in ieder geval gemaild met de djschool en die kunnen alles nog leveren.
              nu nog even de gehele markt verkennen voor ik een definitieve keuze ga maken wat ik ga doen...

Comment

Working...