omnitronic p-1000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djtom
    • Jan 2009
    • 142

omnitronic p-1000

Hey.
    Ik wil binnen kort een omnitronic p-1000 kopen.
    Heefd er iemand ervaring mee of andere uit de serie.
    Heb gehoord dat ze bijna gelijk zijn aan de dap palladium serie.

gr.tom
  • Tom06
    • Aug 2009
    • 161

Hmm.. ik zou even verder kijken als ik jouw was. Omnitromic is namelijk niet zo'n goed merk. Dat zullen de meesten hier wel weten.
    Echo! echo .. cho .. ho .. o ... , goede akoestiek!

Comment

• hardstyle
      • Jan 2010
      • 427

Ik heb zelf een palladium P-1200, deze vind ik het prima doen, ondanks de naam DAP erop. Dit vind ik een goede reeks, geen troep. Het enige wat ik als nadeel vind is het gewicht, maar als dat het enige is, moet je niet klagen.
      Met omnitronic heb ik zelf geen ervaring, maar je hoort er weinig positiefs over.
      Ik weet niet wat je budget is, want misschien is het een optie om bij een beter merk in te stappen.

Comment

• HR Soundproductions
        • Oct 2005
        • 649

Heb in het verleden (2e hands)2 stuk Omnitronic P-2000 (2x 1000 watt rms aan 4 ohm) gehad, deze had ik bij 4 stuk HZ sub-600 gekocht. Was er eigelijk totaal niet over te spreken. Had het idee dat het vermogen waarvoor het gespecificeerd was er totaal niet uitkwam. Als vergelijk had ik toen de AB-international Precedent 600 (2x 425 watt rms aan 4 ohm)welke aanzienlijk beter presteerden op de voorgenoemde subs.

Ook voor aansturing tops was ik er niet over te spreken en had hier hetzelfde probleem. Stuurde hier dan het oude model Hisys 3xt (die met de turqoise band) mee aan en ook hiervoor kwam het vermogen er niet echt uit. Hier had ik als vergelijking de Yamaha P-4500 welke iets van 700 watt rms aan 4 ohm was.

Bedenk wel dat goedkoop wel eens duurkoop kan zijn.

Comment

• djtom
          • Jan 2009
          • 142

Hey.
          Ben toch voor een p-700 gegaan.
          even veel vermogen.
          Alleen dap is is toch beter.
          kan op slot.

gr.tom

Comment

Working...