Hey,
Ik heb recent een BCD 3000 gekocht en heb daarbij 2 SoundLAB 600watt passive speakers gekocht (2de hands, maar ze werken allebij). Hieraan heb ik een versterker van mijn vader gehangen en heb na veel gestoei er geluid uit gekregen.
Ik gebruik mijn laptop (Windows XP) icm Traktor v3. Het grote probleem is alleen, ik krijg maar één kanaal eruit.
Ik heb de BCD ingesteld op:
Master Out: 1 & 2
Phones Out: 3 & 4
Channel A IN(1-2):
Phono A
Channel B IN (3-4)
"Source select on hardware rear"
(De Global Mode staat op Advanced)
Driver Latency/Buffer Size: 12 ms
In mijn Traktor heb ik het volgende ingesteld:
Out channel A:
Left(mono): BCD3000-3
Right:BCD3000-1
Out Channel B:
Left(mono) BCD3000-4
Right:BCD3000-2
-----------------------------------------------------
Ik krijg er alleen geluid uit op Kanaal A.
Ik kan op Kanaal B wel iets afspelen, maar dan komt er geen geluid uit.
Op de versterker krijg ik ook maar 1 kanaal binnen. Ik heb de kabel van de BCD3000 naar de versterker al eens vervangen, maar zonder resultaat.
Jullie voelen het vast al aankomen, maar zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Lapje
(Ik ga jullie nog even lastigvallen)
Ik heb ook een microfoon gekocht, heb die goed aangesloten, maar daar blijk ik ook geen geluid uit te krijgen. Ik weet zeker dat de microfoon het doet. Als jullie me met dit ook zouden kunnen helpen zou dat geweldig zijn!
Ik heb recent een BCD 3000 gekocht en heb daarbij 2 SoundLAB 600watt passive speakers gekocht (2de hands, maar ze werken allebij). Hieraan heb ik een versterker van mijn vader gehangen en heb na veel gestoei er geluid uit gekregen.
Ik gebruik mijn laptop (Windows XP) icm Traktor v3. Het grote probleem is alleen, ik krijg maar één kanaal eruit.
Ik heb de BCD ingesteld op:
Master Out: 1 & 2
Phones Out: 3 & 4
Channel A IN(1-2):
Phono A
Channel B IN (3-4)
"Source select on hardware rear"
(De Global Mode staat op Advanced)
Driver Latency/Buffer Size: 12 ms
In mijn Traktor heb ik het volgende ingesteld:
Out channel A:
Left(mono): BCD3000-3
Right:BCD3000-1
Out Channel B:
Left(mono) BCD3000-4
Right:BCD3000-2
-----------------------------------------------------
Ik krijg er alleen geluid uit op Kanaal A.
Ik kan op Kanaal B wel iets afspelen, maar dan komt er geen geluid uit.
Op de versterker krijg ik ook maar 1 kanaal binnen. Ik heb de kabel van de BCD3000 naar de versterker al eens vervangen, maar zonder resultaat.
Jullie voelen het vast al aankomen, maar zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Lapje
(Ik ga jullie nog even lastigvallen)
Ik heb ook een microfoon gekocht, heb die goed aangesloten, maar daar blijk ik ook geen geluid uit te krijgen. Ik weet zeker dat de microfoon het doet. Als jullie me met dit ook zouden kunnen helpen zou dat geweldig zijn!

Comment