Syrincs speakers.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Christianoo
    • Jul 2010
    • 2

Syrincs speakers.

[FONT=Arial, Helvetica, Verdana, Geneva, Sans-Serif]QUADER-10 Fullrange-System[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica, Verdana, Geneva, Sans-Serif]64 Hz - 20 kHz[/FONT]
    [FONT=Arial, Helvetica, Verdana, Geneva, Sans-Serif]97 dB[/FONT]
    [FONT=Arial, Helvetica, Verdana, Geneva, Sans-Serif]200 Watt rms[/FONT]
    [FONT=Arial, Helvetica, Verdana, Geneva, Sans-Serif]120 dB SPL +3 dB peak[/FONT]
    [FONT=Arial, Helvetica, Verdana, Geneva, Sans-Serif]8 Ohm[/FONT]
    [FONT=Arial, Helvetica, Verdana, Geneva, Sans-Serif]320 x 524 x 271 mm[/FONT]
    [FONT=Arial, Helvetica, Verdana, Geneva, Sans-Serif]19 kg[/FONT]

[FONT=Arial]Ik heb een 2 tal van deze speakers staan. Ze zijn loodzwaar maar het geluid wat eruit komt vind ik erg goed. Kan iemand mij wat meer vertellen over het merk syrincs en evt ook deze speaker in het bijzonder? Wat zijn ze eventueel nog waard? Bedankt alvast.[/FONT]

SYRINCS Audiotechnik GmbH
  • Husss
    • Jul 2003
    • 220

Deze syrincs kastjes geven idd een fris/helder geluid. Werden oa verkocht met een s3-154 sub en eindtrap als het triple head systeem. (2x top 1x sub)
    Wil je meer weten, neem ff contact op met heuff, zij kunnen je ongetwijfeld meer vertellen.

Met vr gr,
    Last edited by Radar; 06-07-10, 13:26. Reason: Onnodig gebruike quote functie.

Comment

• Christianoo
      • Jul 2010
      • 2

Ok, bedankt voor je reactie!

Comment

• 4AC
        • Nov 2007
        • 1791

Je bent ze al aan het verkopen of is dat toeval?

Verder, mijn mening over Syrincs is vaag. De veelverkochte en bekende monitorset M3-220 (DT) klinkt prima en is best luid. Goed geschikt voor een 'bedroom DJ' of producent.

Maar op het gebied van Professional Audio wordt het een ander verhaal. Daar heb ik namelijk het gevoel dat ze een enorm luie innovatie/ontwikkeling afdeling hebben; de concurrentie is ze op alles ruim voor. Qua formaat, gewicht, vermogen, rendement, ga maar door. En Syrincs maakt nou niet bepaalt goedkope kasten. Beetje jammer. Ze hebben ook producten in het gamma die al jaaaaaren zo ongewijzigd zijn. Kijk; als iets goed is, waarom zou je het dan veranderen? Maar dat gaat voor sommige producten van Syrincs gewoon niet op.
        De afwerking is ook niet helemaal mijn ding; vaak onprettige handvatten die niet ergonomisch zijn.

Verder klinken de kastjes best prettig. Een flinke tijd geleden heb ik een 12" BR kastje (werkelijk GEEN idee welk model) van hun voor een 60/70/80s DJ mogen horen. Dan kan ik je zonder A/B vergelijk zeggen dat een FCS-112T van 4-acoustic beter klinkt en een hoger rendement heeft. Daarvoor ken ik die laatste inmiddels wel goed genoeg.

Mvg,

Teun
        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

Working...