Rcf topkasten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SoundT
    • Apr 2010
    • 25

Rcf topkasten

Hoi,

Ik wou graag jullie mening weten welke toppen de beste zijn voor drive-in Show en geluidsversterking de RCF ART 315A of de HK audio premium pro 15A.

Hoeveel mensen kun je ongeveer aan met alleen 2 toppen?
    Later willen we het uitbreiden met 2 18inch subjes.
    Maar wil eerst graag jullie mening horen welke de beste toppen zijn.

Ik hoor graag van jullie.

Gr. SoundT
    Pioneer, UDG, Case Logic, Sony.
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Originally posted by SoundT
    Hoi,

Ik wou graag jullie mening weten welke toppen de beste zijn voor drive-in Show en geluidsversterking de RCF ART 315A of de HK audio premium pro 15A.

Hoeveel mensen kun je ongeveer aan met alleen 2 toppen?
    Later willen we het uitbreiden met 2 18inch subjes.
    Maar wil eerst graag jullie mening horen welke de beste toppen zijn.

Ik hoor graag van jullie.

Gr. SoundT
    De beste zijn de toppen die jij het lekkerst vindt klinken.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Beckers Entertainment
      • Dec 2008
      • 650

Wellicht, als je voor de RCF gaat, kun je misschien kiezen voor de 322's?
      Met 18" subs van RCF, die normaal gezien, ook flink doordrukken is het geen slecht idee om voor een 2" tweeter te gaan.

Maar zoals aangegeven, luisteren, luisteren en nog eens luisteren!

Iedereen heeft een persoonlijke smaak. Gelukkig maar.
      Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• stainz
        • Sep 2009
        • 609

is een persoonlijke keus, ervaringen hebben mogelijk wel verschillende mensen hier op het forum maar het blijft een keuze van smaak.

RCF maakt kwalitatief goede spullen waarbij ik vooral vind dat de (fullrange)top kasten een mooie cleane sound hebben en niet snel gaan rondzingen bij live optredens.

de HK kasten die je noemt ken ik verder niet.

Edit: lag meer aan de technicus maar heb vanavond die HK kasten gehoord waarbij de spraak niet te verstaan was (discosetje)

Comment

• kevinrelouw
          • Dec 2009
          • 32

Wij hebben vandaag 2 RCF ART 315a binnen gekregen en even getest. Ik kan er tot nu alleen nog maar goed over praten. Ze geven lekker gas en het geluid is gewoon loep zuiver, ook als het redelijk open staat (hierbij moet wel gezegd worden dat ze getest zijn in de woonkamer, en dus nog niet in een echte grote ruimte)

Ook het laag klinkt lekker, natuurlijk niet echte diepe bass maar ik denk als je er nog 2 subs aan koppelt dat je echt een ruige set in je bezit hebt

Ik heb de HK's wel eens gehoord maar nog nooit kritisch beluisterd. Ik zou gewoon naar een dealer gaan en ze naast elkaar zetten, even een aantal verschillende soorten muziek draaien en je bent er zo achter

succes er mee!

Comment

Working...