Omnitronic Sub

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJordy
    • Nov 2009
    • 112

Omnitronic Sub

Hallo,

Kan iemand mij iets meer vertellen over de kwaliteit van deze subspeakers.
    OMNITRONIC BX-1850 Subwoofer, 1200W - Subwoofers - Speakers - Prosolid - Professional Sound | Light | Deco

Alvast bedankt.
    Mvg,

DJordy
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Wat denk je zelf voor € 109,-???
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• DJordy
      • Nov 2009
      • 112

Zal wel niet zo goed zij als JBL of iets dergelijks maar ik ben pas 14 jaar en beginnend met mijn installatie. Moet nog een paar subs hebben voor uiteraard weinig geld. Koop over een aantal jaren wel duurder spul. Heeft iemand ervaring met deze subs qua geluid ed.
      Mvg,

DJordy

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Originally posted by DJordy
        Zal wel niet zo goed zij als JBL of iets dergelijks maar ik ben pas 14 jaar en beginnend met mijn installatie. Moet nog een paar subs hebben voor uiteraard weinig geld. Koop over een aantal jaren wel duurder spul. Heeft iemand ervaring met deze subs qua geluid ed.
        Heb het vermoeden dat deze subs je alleen maar teleur zullen stellen, zou ff doorsparen als ik jou was.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

Max. SPL (1 m)99 dB
          En dat voor 600 W RMS input?? Dat is geen subwoofer maar een STRAALKACHEL!!
          Als deze gegevens kloppen dan is het vermoeden van MusicXtra gewoon een FEIT!
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• sntho0
            • Sep 2003
            • 196

Wat wil je er mee doen? Op je (slaap)kamer gebruiken? Feestje in de garage? Ach, dan zal het wel lukken, maar dan houdt het al snel op. Ik begrijp dat je niet zoveel geld te besteden hebt, maar kijk dan eens naar iets 2e hands. Soms kom je voor weinig toch iets leuks tegen wat kwalitatief veel beter is.
            Don't take life too seriously -- you'll never get out of it alive.

Comment

• Rademakers
              • Jul 2003
              • 1281

Of denk eens aan zelfbouw. Een eenvoudig uitgerekend ontwerp hoeft niet veel te kosten. Voor 175 - 200 euro heb je al hele capabele baskasten, waar je ook nog jaren plezier van hebt.

Mvg Johan

Comment

• vasco
                • Oct 2003
                • 2567

Je bent (pas) 14 jaar dus je hebt alle tijd om te sparen en te leren dat geduld een schone zaak is. Gebruik die tijd nuttig en besteed het niet aan Omnitronic, ongeduldig zijn of hebzucht.

Als je over een paar jaar toch wat anders/beters wil kopen, hou dat geld dan nu in je zak en leg het er dan bij. Als je dan toch ergens subs nodig hebt huur je die op dit moment erbij (en reken je de kosten natuurlijk door aan je opdrachtgever).

Bron: foto 1 bij de bovengenoemde link

Ze leveren bij voorbaat al losse (extra) onderdelen mee.

En waarom zie je bij websites die Omnitronic verkopen altijd als laatste een ( groeps)foto van de hele serie?

Comment

• sntho0
                  • Sep 2003
                  • 196

Originally posted by vasco
                  Je bent (pas) 14 jaar dus je hebt alle tijd om te sparen en te leren dat geduld een schone zaak is. Gebruik die tijd nuttig en besteed het niet aan Omnitronic, ongeduldig zijn of hebzucht.

Als je over een paar jaar toch wat anders/beters wil kopen, hou dat geld dan nu in je zak en leg het er dan bij. Als je dan toch ergens subs nodig hebt huur je die op dit moment erbij (en reken je de kosten natuurlijk door aan je opdrachtgever).

foto

Bron: foto 1 bij de bovengenoemde link

Ze leveren bij voorbaat al losse (extra) onderdelen mee.

En waarom zie je bij websites die Omnitronic verkopen altijd als laatste een ( groeps)foto van de hele serie?
                  Dit begrijp ik niet helemaal. Wat bedoel je nu? En waar is die foto voor?
                  Trouwens, net als DAP heeft Omnitronic ook wel beter spul.

Comment

• sis
                    • Jul 2003
                    • 3305

Originally posted by sntho0
                    Zoals ?
                    sis
                    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Rolandino
                      • Mar 2007
                      • 1451

Ik heb ooit in het verleden van Omnitronic subs gekocht ( hoorngeladen 18" ) voor geloof ik 150 p/st gekocht en moet zeggen dat het voor het geld redelijk te noemen was. kast werkte wel maar had geen trow omdat het geen hoorngeladen kast was ( was een kloon van de earthquake van CV ) er was geen hoorn achter de speaker maar gewoon een baspoort aan de onderkant die in de hoornmond uitkwam.

Ondanks dat was er toch laag uit de kast te krijgen maar zonder draagvlak.

Je moet niet verwachten dat je voor deze prijs ( verkrijgbaar vanaf 99,00 bij goed zoeken ) een goede subkast hebt maar voor in de huiskamer en of garage een leuke aanwinst voor weinig geld.
                      EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• vasco
                        • Oct 2003
                        • 2567

Dit begrijp ik niet helemaal. Wat bedoel je nu?
                        De topicstarter geeft zelf aan dat hij later toch wat anders/beters wilt. Ik geef hem daarom het advies om nu het geld niet over de balk te gooien maar het er op dat moment gelijk erbij te leggen.

En waar is die foto voor?
                        Die foto staat op de website waar de topicstarter naar verwijst bij deze subs. Moet ik het nog verder voorkauwen?

SIS vroeg het al en ik denk dat meer mensen graag van jou horen?

Comment

• sntho0
                          • Sep 2003
                          • 196

Originally posted by vasco
                          De topicstarter geeft zelf aan dat hij later toch wat anders/beters wilt. Ik geef hem daarom het advies om nu het geld niet over de balk te gooien maar het er op dat moment gelijk erbij te leggen.

Die foto staat op de website waar de topicstarter naar verwijst bij deze subs. Moet ik het nog verder voorkauwen?

SIS vroeg het al en ik denk dat meer mensen graag van jou horen?
                          Tjonge, wat zijn we weer vriendelijk? Waarom? Gewoon omdat ik vraag wat je precies bedoeld? Ik heb toch ook aangegeven dat de topicstarter beter naar iets anders kan gaan kijken. En wat het andere betreft: Ik heb een digitalte x-over van Omnitronic en die doet prima z'n werk. Natuurlijk zijn er veel betere, maar die zijn ook 3 x zo duur.

Comment

Working...