Beginnen met kleine studio..

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tjardo
    • Dec 2009
    • 1

Beginnen met kleine studio..

Hallo beste mensen,

Over een half jaartje (helft 2010-2011) willen een paar vrienden van mij door het land verspreid en ik een online radio beginnen. Probleem is dat ik het studiootje wat ik thuis altijd gebruikte voor streaming radio niet meer kan gebruiken. Ik wil daarom een nieuw begin maken wat studio betekend.

Ik had als CD-spelers & mengpaneel de US Blaster 7337 in gedachte, kan iemand hier meer info over geven wat er mogelijk is met microfoon ingangen?

Ook vraag ik me af of er ingangen zijn voor bv. Telefoonvorken die regelmatig word doorgeruild met de DJ's.

Ik denk persoonlijk dat de US Blaster dat met lange na allemaal niet kunnen berijken, kan iemand mij anders nog aanbevelingen doen?

Mvg,
    Tjardo

(PS. Nog een fijne oudejaarsdag)
  • SoundOfSilence
    • Mar 2007
    • 766

Aanbevelingen genoeg, maar kijk eens rond op radioforum.nl, daar is deze vraag al heel vaak gesteld (en beantwoord)
    It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• remco_k
      • Sep 2002
      • 325

Originally posted by SoundOfSilence
      Aanbevelingen genoeg, maar kijk eens rond op radioforum.nl, daar is deze vraag al heel vaak gesteld (en beantwoord)
      Dat in ieder geval.

Wat betreft de "US Blaster 7337". Kinderspeelgoed. Hier kan je niets anders mee als 2 CD'tjes mengen. Dit ding is ongeschikt voor wat je wilt.
      De rest van je vragen, zoals gezegd, zijn al tientallen keren op radioforum.nl behandeld. Doe daar even de search gebruiken, dan kom je al een heel eind.
      Developer of the new and improved Sound 2 Light application (SL.exe) for FreeStyler DMX.
      Freestyler is free DMX lighting control software used by many leading dj's, venues and lighting designers and supported by a vast network of users worldwide.

Elektronica werkt op rook. Als het eruit ontsnapt, dan werkt het niet meer!

Comment

Working...