wat kan ik ongeveer voor de volgende apparatuur vragen?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurrikka
    • Jun 2009
    • 96

    #1

    wat kan ik ongeveer voor de volgende apparatuur vragen?

    hallo,

    ik ga binnenkort mieuwe apparatuur kopen maar ik wil even weten wat ik voor de apparatuur kan vragen die ik nu heb:
    *HQ Power vdsg8
    *HQ Power vdsg8 (alleen de jack ingang doet het nog)
    *HQ Power VPA2100MN (in perfecte staat)
    *HQ Power PROMIX400sf (niet meer leverbaar)(de microfoon ingangen doen het niet meer)

    Ik heb de luidsprekers voor 50 euro per stuk gekocht.
    ik heb de versterker voor 100 euro gekocht.
    en ik heb het mengpaneel voor 190 euro gekocht.

    de apparatuur is gemiddeld ongeveer 2 jaar oud (op dit moment)

    (als je een idee hebt, de prijs graag per product vermelden)

    Jurre
  • stainz
    • Sep 2009
    • 609

    #2
    speakers kosten nu 37,50 inclusief BTW, gezien ze niet in perfecte staat verkeren denk ik dat je voor de speakers samen een euro'tje of 40 kan vangen

    Versterker kan je zeker nog wel 45,- voor vragen indien werkelijk in perfecte staat.

    En mengpaneel met kapotte microfooningangen zou ik niet durven zeggen, zou er zelf niet teveel voor geven in ieder geval.

    Comment

    • jens
      • Aug 2004
      • 1066

      #3
      Kijk wat de rest, voor dezelfde spullen vraagt op marktplaats of soortgelijk

      Comment

      • Party's With a Message
        • Dec 2009
        • 37

        #4
        Hmm, even rondgekeken. De speakers zijn flink in prijs gedaald.
        Tussen de 30 en 40 euro voor beide lijkt me redelijk. Versterker, MINIMAAL 40 euro. Je mengtafel, tja... Ik denk dat je met 50 euro al heel erg tevreden moet zijn!
        Ik vraag me alleen af of iemand dit ervoor zou bieden.

        Succes!
        Geluidstechniek begon als een hobby, daarna werk. Maar bovenal, Het is een passie!

        Comment

        • @lex
          • Jul 2006
          • 1086

          #5
          Daarvoor heb jij op marktplaats de prijsstelling TEAB. Dit betekent 'Tegen Elk Aannemelijk Bod'. In deze categorie vallen de speakers denk ik.

          Ik mis op marktplaats alleen nog de prijsstelling 'WDGEG'. Oftewel: 'Wat De Gek Ervoor Geeft'. Ik denk dat de mixer daar meer in past!

          @lex
          Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

          Comment

          • showband
            • May 2001
            • 4516

            #6
            je kan altijd vragen wat je wil. En dat doen ze op tweedehandssites ook. De helft van de geluidsspullen bij marktplaats is inmiddels net zo duur, of duurder, dan nieuw.

            Volgens mij hangen enkele mensen hun hele inventaris voor afschijfwaarde+onkosten permanent op marktplaats. Als er iemand belt kopen ze nieuw...

            Frankly, tweedehands mengtafels zijn of erg populaire modellen. (en dus meestal goed) of totaal niets waard.

            versterkers en speakers moeten gewoon in goede staat zijn en prettig geprijsd.
            lekker belangrijk!

            Comment

            • jurrikka
              • Jun 2009
              • 96

              #7
              bedankt voor de reacties,

              ik heb mijn mixer nog eens goed door gestest en kwam erachter dat de mics het nog wel deden.
              dus hoef ik mijn mixer ook niet te verkopen.

              Jurre

              Comment

              • nijhuisr
                • May 2003
                • 182

                #8
                Ik moet zelf lachen van mensen op marktplaats die hun defecte spullen op marktplaats zetten. "waarschijnlijk alleen de zekering" nou dan hebben ze dat echt wel zelf gebrobeert.

                Mijn gedachte is dat als iets stuk is dan mag het niet al teveel kosten.


                Laatst wou ik een defecte DAP palladium 1200 kopen, prima wil ik wel kopen maar voor weinig natuurlijk, denk aan 50-60 euro.

                Zijn idee was: Als het maar een klein defect is (in zijn hoofd) dan kun jij het ook simpel herstellen dus kun je ook gewoon en normale tweedehand prijs bieden.

                Het kleine defect zou volgens hem een transistor zijn die zo is vervangen, oftewel hij weet precies welke transistor stuk van 50 cent en dat zou ik niet voor een kleine prijs de versterker mogen hebben.

                VERVANG HET DAN ZELF!!

                Morgoed, een klein voorbeeld van defecte spullen kopen op MP

                Mijn idee is, als het stuk is laat je het of repareren of het gaat voor weinig weg.

                Comment

                • jens
                  • Aug 2004
                  • 1066

                  #9
                  haha zo had ik een keer een ouwe ecler mixer voor 75 eur dr op gezet...zń broodjes ding denk met een nieuwprijs van een 1500 gulden...toen kwam er een kerel uit belgie die gaf dr nog 100 euro voor...had ie eindelijk wat spare parts!

                  dat ding van mij klopte ook voor geen meter, ook geen orginele faders meer en noem maar op...idd wat de gek dr voor geeft! wel keurig verteld natuurlijk!

                  Comment

                  • Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

                    #10
                    gesteste en gebrobeerte materialen komen hier de werkplaats niet in, hoor...
                    Behalve als de geprijsde materialen redelijk geprezen zijn..


                    LOL >> ik doe dit jaar niks meer, ik ga de rest van het jaar staken!

                    Comment

                    Working...