FD250 filter

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rolandino
    • Mar 2007
    • 1451

FD250 filter

Hallo, ik heb hier 2 filters van Beyma de FD250.

Nu is mijn probleem dat ik hier geen aansluit schema van heb ( heb wel een nieuwe maar die komt niet overeen met de filter die ik heb )

Het probleem is dat bij de nieuwe filters het EQ gedeelte bestaat uit 9 schroeven en het type wat ik hier heb heeft er maar 8 dus de settings die ik voor me heb komt niet overeen.

Je zou deze oude filter moeten kunnen switchen van 4 of 8ohm, EQ van -3,5db op het 3,5khz en HF att tussen -3 en -7,5db

Wie kan mij helpen ?
    EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

Originally posted by Rolandino
    Hallo, ik heb hier 2 filters van Beyma de FD250.

Nu is mijn probleem dat ik hier geen aansluit schema van heb ( heb wel een nieuwe maar die komt niet overeen met de filter die ik heb )

Het probleem is dat bij de nieuwe filters het EQ gedeelte bestaat uit 9 schroeven en het type wat ik hier heb heeft er maar 8 dus de settings die ik voor me heb komt niet overeen.

Je zou deze oude filter moeten kunnen switchen van 4 of 8ohm, EQ van -3,5db op het 3,5khz en HF att tussen -3 en -7,5db

Wie kan mij helpen ?
    Ik had het schema liggen ( ben even gaan zoeken ) maar ben het kwijt
    Misschien moet je forumlid " nightline " eens contacteren .
    Volgens mij heeft die wel de schema's liggen .?
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

Working...