Aankoop drive-in systeem HK of DB ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

Alternatieven? Ik dacht je het nooit zou vragen.

Wat de meest anderen zouden doen:
    - RCF Art combinatie
    - Mackie combinatie

Wat misschien wel erg slim is:
    - 2 flinke toppen kopen | later één sub bij kopen, en zolang bij huren |daarna nog één sub | vervolgens twee erbij waardoor een stack ontstaat met 2 toppen en vier subs. (houd hier dan ook rekening mee)
    Mijn keuze overigens...

Wat ook kan:
    - JBL Eon combinatie
    - DB Technologies Flexsys combinatie (evt mix met andere serie)
    - HK Audio combinatie
    - 4-acoustic combinatie (met Bang&Olufsen IcePower amps)

Euhm... er is nog veel meer keuze.
    Kwestie van smaak, persoonlijkheid, gehoor, bedrijf in de buurt... etc.

Mvg,

Teun
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• djfred8580
      • Nov 2009
      • 7

RCF Art is zonder twijfel prachtig materiaal, maar komt gauw boven mijn vooropgesteld budget uit. Mackie heb ik al kunnen vergelijken met Db, en vind ze toch niet per se beter, smaken verschillen natuurlijk. Proel interesseert me ook wel.

Het is trouwens niet de bedoeling om met meerdere subs of grote tops te gaan werken. Zoals vermeld in men eerste post is men uitdaging:

- mobiele DJ set die in gewone wagen past;
      - Geen zware tops (rugproblemen);
      - kunnen spelen voor ca 150 man (60 op de dansvloer);

Ik ben een DJ die reeds geruime tijd kleine prive feesten en trouwfeesten doet, en wil geen gans weekend op de zeul zijn met PA installaties. Ik steek liever men tijd in kennis van muziek. Ook moet de installatie gemakkelijk en snel op te stellen zijn. Om die reden had ik HK of Db als startschot gegeven; Deze zijn beiden aktief in het mobile-dj wereldje.

DAP, American DJ, Behringer, enz.. heb ik iets minder vertrouwen in. Die spreken me te vlug over Peak Power Watts enz; dit is natuurlijk niet representatief voor het RMS vermogen

Comment

Working...