Goed setje

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj G-STAV
    • Feb 2009
    • 2

    #1

    Goed setje

    Beste Forumleden,

    Ik wil een nieuw setje kopen en dit moet in een keer een goed setje zijn.
    Hiervoor heb ik op het oog :

    2 JBL JRX 115
    Versterker Crown XLS 602
    Prijs dik duizend bij rjshop.nl

    of
    2 JBL EON 515 (actief)
    Prijs 1555 euro bij rjshop.nl

    of
    2 mackie SWA1501
    2 samson db300a
    1500 op marktplaats.nl

    Dit wil ik gaan gebruiken voor drive-in en verhuur.

    Groet Gustav
  • Beckers Entertainment
    • Dec 2008
    • 650

    #2
    Wat vind jij goed?
    Als je er voor 400 man mee kunt spelen? Of als er een geweldige klank achter zit?

    Wees eens wat specifieker....
    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

    Comment

    • sis
      • Jul 2003
      • 3305

      #3
      Originally posted by Dj G-STAV
      Beste Forumleden,

      Ik wil een nieuw setje kopen en dit moet in een keer een goed setje zijn.
      Hiervoor heb ik op het oog :

      2 JBL JRX 115
      Versterker Crown XLS 602
      Prijs dik duizend bij rjshop.nl

      of
      2 JBL EON 515 (actief)
      Prijs 1555 euro bij rjshop.nl

      of
      2 mackie SWA1501
      2 samson db300a
      1500 op marktplaats.nl

      Dit wil ik gaan gebruiken voor drive-in en verhuur.

      Groet Gustav
      Als het een goed setje moet zijn ( zoals je zelf al aangeeft )
      Laat dan de JRX 125 maar lekker in zijn doosje zitten.
      Die klinkt nl voor geen meter .
      De 515 daarentegen is een stukje beter, kan ik wel mee leven.
      Al eens nagedacht over RCF ?
      Van klein tot groot, ze klinken allemaal wel lekker
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

      Comment

      • MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

        #4
        Originally posted by Dj G-STAV
        Beste Forumleden,

        Ik wil een nieuw setje kopen en dit moet in een keer een goed setje zijn.
        Hiervoor heb ik op het oog :

        2 JBL JRX 115
        Versterker Crown XLS 602
        Prijs dik duizend bij rjshop.nl

        of
        2 JBL EON 515 (actief)
        Prijs 1555 euro bij rjshop.nl

        of
        2 mackie SWA1501
        2 samson db300a
        1500 op marktplaats.nl

        Dit wil ik gaan gebruiken voor drive-in en verhuur.

        Groet Gustav
        Eigenlijk kan niemand hier je een goed antwoord op deze vraag geven.
        Of een set goed is hangt helemaal van je eisen af, ga zelf eens luisteren of de klank is wat je zoekt en kijken of het uiterlijk en gebruiksgemak je aanspreekt.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

        Comment

        • Watt Xtra
          • Oct 2004
          • 1119

          #5
          Kijk ook eens naar DB technologies, is de laatste jaren met grote sprongen vooruit gegaan, in samenwerking met RCF bouwen zij nu zeer leuke kasten voor goed geld. De active versies hebben allemaal digitale eindbakken welke toch wel erg goed klinken. De nieuwe F-line is een erg leuke line active speakers, 12" en 15" toppen, later zo aan te vullen met een D15 of D18 basspeaker.
          JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

          Comment

          • Beckers Entertainment
            • Dec 2008
            • 650

            #6
            Originally posted by Watt Xtra
            Kijk ook eens naar DB technologies, is de laatste jaren met grote sprongen vooruit gegaan, in samenwerking met RCF bouwen zij nu zeer leuke kasten voor goed geld. De active versies hebben allemaal digitale eindbakken welke toch wel erg goed klinken. De nieuwe F-line is een erg leuke line active speakers, 12" en 15" toppen, later zo aan te vullen met een D15 of D18 basspeaker.
            Denk dat je bij die 12" wel direct een baskist nodig zult hebben. Ik mis het laag in deze kastjes. Weet niet hoe dat zit bij de 15"...
            Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

            Comment

            • Watt Xtra
              • Oct 2004
              • 1119

              #7
              Originally posted by Beckers Entertainment
              Denk dat je bij die 12" wel direct een baskist nodig zult hebben. Ik mis het laag in deze kastjes. Weet niet hoe dat zit bij de 15"...

              Is prima te doen voor de kleine huiskamer feestjes lijkt me, Het mooie is, je kunt later als er weer geld verdient is verder uitbreidden en je set groter maken. Zo kun je een dergelijk setje multifunctioneel maken.

              Natuurlijk zijn er meer active speakers die het ook zeer goed doen hoor. Het is gewoon een overweging die je voor jezelf moet maken, wil ik fullrange speakers? Wil ik later verder uitbreidden?
              JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

              Comment

              Working...