D&L Drive-in shows

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • --djdave--
    • Sep 2009
    • 56

    #1

    D&L Drive-in shows

    Hallo,

    Ik ben dave 15 jaar en heb sinds kort mn eigen drive-in show.
    Nu wil ik jullie mening wel is horen over hoe jullie mn drive-in show nu vinden en wat er beter kan, tevens kan je kijken op www.dnldrive-in.nl voor fotos en meer info.

    Mn apparatuur:

    Geluid:
    1x American Audio MCD-510 dubbele CD speler
    1x JB Systems Beat 6 MKII mengpaneel
    1x Dap danceshade 1500 watt actieve luidsprekerset
    1x Shure sm-58 microfoon
    1x Stanton DJ PRO 2000S hoofdtelefoon
    1x Acer laptop voor het aansturen van comp. gestuurd licht en het afspelen van muziek

    Licht:
    1x Par 56 dmx set (comp. gestuurd)
    1x Martin mania scx 500 (comp. gestuurd)
    1x American Dj flash beam
    1x Double derby
    1x Acer laptop voor het besturen van dmx gestuurd licht
    1x Showtec lite-4 (lichtsturing voor parren)
    Last edited by --djdave--; 08-11-09, 00:17.
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

    #2
    Kan ik allemaal best mee leven zolang je muziek niet afspeelt via de geluidskaart van de laptop maar via een deftig extern exemplaar.
    HELE MOOIE SITE!! Kleuren voelen lekker gezellig aan vandaar dat het DOODZONDE is dat je de foto's niet zelf host en dat je dan plots terechtkomt op mijnalbum.nl waar de achtergrond plots knallend wit is en er een totaal andere sfeer op je afkomt (dat rustgevende en die warmte zijn compleet weg en dat is jammer). Idem voor het gastenboek: probeer dat in jullie ontwerp en stijl te laten passen en dat zelf te hosten met eventuele scripts e.d. Je hebt toch een webfirma die de site heeft gemaakt, wel, laat ze nog iets harder werken en dit eens afwerken.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

    Comment

    • djspeakertje
      • Oct 2008
      • 1912

      #3
      Erg nette drive-inn!
      Hoe bevalt die dap danceshade?
      Ik heb zelf ook overwogen om hem te kopen, maar ben met iets minder budget toch voor een set leuke toppen+amp gegaan.(LEM T400's passief)

      Daan
      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

      Comment

      • --djdave--
        • Sep 2009
        • 56

        #4
        Originally posted by djspeakertje
        Erg nette drive-inn!
        Hoe bevalt die dap danceshade?
        Ik heb zelf ook overwogen om hem te kopen, maar ben met iets minder budget toch voor een set leuke toppen+amp gegaan.(LEM T400's passief)

        Daan
        Bedankt, ik had de laatste bij een licht/geluid bedrijf.
        Ik heb hem 2 weken terug voor het eerst gebruikt, nog niet echt goed kunnen testen omdat er heel de avond een band op heeft gespeeld.
        Maar wat een bak geluid komt er uit die set (mooie bass ook)

        Comment

        • --djdave--
          • Sep 2009
          • 56

          #5
          Nieuw in het lijstje is:
          - Martin magnum 650 rookmachine
          - Showtec lite-4 voor het besturen van de parren

          Comment

          • djspeakertje
            • Oct 2008
            • 1912

            #6
            Originally posted by --djdave--
            Nieuw in het lijstje is:
            - Martin magnum 650 rookmachine
            - Showtec lite-4 voor het besturen van de parren

            Heb je al foto´s?
            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

            Comment

            • --djdave--
              • Sep 2009
              • 56

              #7
              Originally posted by djspeakertje
              Heb je al foto´s?
              Dit komt morgen of woensdag binnen.
              Foto's en filmpjes met de hele set bij elkaar kan ik pas 24 december maken, of ik moet voor die tijd weer geboekt zijn natuulijk

              Comment

              • Lurvi
                • Sep 2008
                • 13

                #8
                Originally posted by --djdave--
                Dit komt morgen of woensdag binnen.
                Foto's en filmpjes met de hele set bij elkaar kan ik pas 24 december maken, of ik moet voor die tijd weer geboekt zijn natuulijk

                Je kunt toch gewoon thuis je hele set opzetten voor foto's??
                Of stel je cross overs en prosessoren ook allemaal af als je bij een klant in een zaaltje staat

                Comment

                • T_Sound
                  • Sep 2009
                  • 267

                  #9
                  Dance Shade van Dap is een prima geluidsetje voor het geld.

                  De hoorntjes in de toppen kunnen erg veel hebben voordat ze gaan schreeuwen. Goed van Dap dat ze er 2 mid speakers in hebben gezet, zo hou je de overgang van mid naar het laag mooi. Door de 15 inch speaker in de sub hou je een lekker beukend laag over zonder het wobbelen van een 18 inc (ik vindt 15 inch sub voor een drive in veel fijner dan 18 inch, tenzij je in grote ruimtes staat, maar dan toch in combi met 15 inch bassen).

                  Al met al een goede productie van Dap

                  Groetjes Tinjo
                  Geluidmixen, doe je met gevoel, maar meer met je gehoor!

                  Comment

                  • --djdave--
                    • Sep 2009
                    • 56

                    #10
                    Nog meer opmerkingen misschien?

                    Comment

                    • daveyb
                      • Aug 2009
                      • 150

                      #11
                      Opzich best netjes! De site ziet er ook goed uit!
                      We doen het goed, of gewoon niet !

                      Comment

                      • djspeakertje
                        • Oct 2008
                        • 1912

                        #12
                        Originally posted by daveyb
                        Opzich best netjes! De site ziet er ook goed uit!

                        Mooi dat je erbij hebt gezet hoeveel stroomgroepen je nodig hebt, dat voorkomt van die "Nee!, niet de rookmachine en 4 parren tegelijk aan!" situaties.


                        Daan
                        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

                        Comment

                        Working...