Mijn drive in setje. Wie kan mij tips geven???
Collapse
X
-
Kleine tip (hoewel de waakhonden bij jullie waarschijnlijk nog niet echt op de loer liggen):
Laat die vermelding van die laptop met 100 GB muziek achterwege. Hoewel officieus iedereen in jullie 'marktsegment' op die manier werkt, zeg je op je site feitelijk: "We hebben speakers, een CD-speler, een mengtafel en een computer vol illegale muziek". Het is geen geheim dat iedereen weleens een illegaal MP3'tje downloadt (ook DJ's), maar het niet iets waar je openlijk mee moet gaan adverteren.
Ik ga er logischerwijze vanuit dat die 100 GB niet legaal is, maar ik kan er natuurlijk naast zitten. In dat geval excuus... Dan ben je echter wel even flink bezig geweest met CD's converteren en MP3'tjes van de platenwinkel downloaden ;-)Comment
-
Music extra geeft een goed advies, bouw je set een keer netjes op en maak daar foto's van.
Ik heb dit in het begin gedaan en op die foto's goede reacties gekregen.
Ik ben nu weer een stuk verder, meer apperatuur enz. dus moet ik binnenkort weer foto's gaan maken.
Maar dat avondje verplicht (dat vond ik o zo erg
) mijn spullen opzetten en laten werken, is juist heel relaxed, en geeft je ook nog eens de kans om dingen uit te proberen die je bij een 'klant' niet zou kunnen maken.
Zelf werk ik al een behoorlijke tijd aan mijn website en ik ben nog steeds niet tevreden.
Over je mccrypt, ik vroeger zo'n tec 250 van skytec (kijkshop
) toen ik hem had gekocht was ik er blij mee.
Todat ik het mengtafeltje van een vriend over mijn installatie hoorde.
Wat een verschil!
Ik zou toch gaan kijken voor een wat serieuzere mixer, en je houd je mc crypt gewoon.
Er kan altijd iets mis gaan en zo heb je een backup, dan maar een wat mindere kwaliteit...
Dit is bedoeld als opbouwende kritiek, en je kan het gewoon links laten liggen.
Als ik sommige 'adviezen' hier lees, kan ik ze amper opbouwend noemen...deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?Comment
-
Dan moet je daar wel de ruimte voor hebben, 'even een zaaltje huren' voor een proefdraai-avondje is niet voor iedereen zo makkelijk (afgezien van het feit dat je misschien een nuttig feestje hun zaaltje ontneemt). En een woonkamer van formaat 'balzaal' heeft ook niet iedereenMusic extra geeft een goed advies, bouw je set een keer netjes op en maak daar foto's van.
Ik heb dit in het begin gedaan en op die foto's goede reacties gekregen.
Ik ben nu weer een stuk verder, meer apperatuur enz. dus moet ik binnenkort weer foto's gaan maken.
Maar dat avondje verplicht (dat vond ik o zo erg
) mijn spullen opzetten en laten werken, is juist heel relaxed, en geeft je ook nog eens de kans om dingen uit te proberen die je bij een 'klant' niet zou kunnen maken.
. Dat neemt natuurlijk niet weg dat als je die kans krijgt, dat je best een 'feestje' in scène mag zetten om er mooie foto's uit te halen.
Het maakt trouwens wel een enorm verschil of je een set in een compleet lege ruimte ziet, of met de bijpassende feest-versiering (de foto's van Oekie zijn een heel goed voorbeeld), een paar goeie foto's kunnen je prachtige reclame en een hoop klanten opleveren!First make it work, then make it look pretty!Comment

Comment