Ik heb gewoon een paar vragen.
Ik ben ongeveer een jaar geleden met een vriend begonnen met een soort drive in show. we zijn allebij 15. Maar alles wat we in hebben is allemaal van mij.
Die vriend is dus zeg maar een hulpje met opbouwen etc, etc.
we hebben,
* 2 x dap k 115(nieuw)
* 2 x dap k 115 actief
* 1 x dap p 1600( iets teveel wattage, maar ik kon hem voor een mooie prijs kopen)
* peavey 2 x 15 bands EQ
* Mc crypt dubbele cd speler.
* Mc crypt dj mixer 4 (in totaal 8) kanalen.
* verder hebben we nog 2 microfoons van dap,
2 laptops, 2 externe harde schijven(met de zelfde muziek, maar de ene hebben we gewoon een playlist en de andere doen we de nummers die worden aangevraagd)
En als we voor disco's worden gevraagt, dan heb ik een goeie kennis die dat spul verhuurd. en dan heb ik mooi en genoeg licht. en meestal gratis.
Maar mijn vraag is eigenlijk, Hoe kom je aan gewoon goeie reclame, we hebben/hadden advertentie op marktplaats. en we hebben een website gemaakt. advertenties bij winkels achtergelaten. van alles geprobeert. en op een gegeven moment kwamen er wel boekingen binnen stromen. maar helaas was dat maar een paar maanden. ik had al aardig wat geld terug verdient. maar nu kakt het allemaal weer een beetje in.
Hoe kun je nou het beste reclame maken???
en als we willen gaan uitbreiden, wat raden jullie aan?
Eerst wat licht of meer geluid???
En hebben jullie verder nog wat tips.
Ik wacht het wel af,
Amiboy
Ik ben ongeveer een jaar geleden met een vriend begonnen met een soort drive in show. we zijn allebij 15. Maar alles wat we in hebben is allemaal van mij.
Die vriend is dus zeg maar een hulpje met opbouwen etc, etc.
we hebben,
* 2 x dap k 115(nieuw)
* 2 x dap k 115 actief
* 1 x dap p 1600( iets teveel wattage, maar ik kon hem voor een mooie prijs kopen)
* peavey 2 x 15 bands EQ
* Mc crypt dubbele cd speler.
* Mc crypt dj mixer 4 (in totaal 8) kanalen.
* verder hebben we nog 2 microfoons van dap,
2 laptops, 2 externe harde schijven(met de zelfde muziek, maar de ene hebben we gewoon een playlist en de andere doen we de nummers die worden aangevraagd)
En als we voor disco's worden gevraagt, dan heb ik een goeie kennis die dat spul verhuurd. en dan heb ik mooi en genoeg licht. en meestal gratis.
Maar mijn vraag is eigenlijk, Hoe kom je aan gewoon goeie reclame, we hebben/hadden advertentie op marktplaats. en we hebben een website gemaakt. advertenties bij winkels achtergelaten. van alles geprobeert. en op een gegeven moment kwamen er wel boekingen binnen stromen. maar helaas was dat maar een paar maanden. ik had al aardig wat geld terug verdient. maar nu kakt het allemaal weer een beetje in.
Hoe kun je nou het beste reclame maken???
en als we willen gaan uitbreiden, wat raden jullie aan?
Eerst wat licht of meer geluid???
En hebben jullie verder nog wat tips.
Ik wacht het wel af,
Amiboy

). Iets wat niet echt netjes staat: oranje, groene, witte en zwarte snoeren (parren) door elkaar
, het beste is een harting multi (2X) of alle snoeren zwart kopen (en ook audio kabels en speakerkabels
, je hebt zelfs 2 foto's op je site met een wit snoer dat de foto zowat door midden snijd

Comment