Het heeft niet voor niets de bijnaam sky-pech
Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
..; had een 'US-Blaster' setje (wat valt te vergellijken met skytec), en die kapte er nét buiten de garantieperiode mee.....
), binnen de garantieperiode wordt omgeruild (omdat dit goedkoper is dan repareren bij dit marktsegment in de discomarkt), en buiten de garantieperiode zit je met een mond vol tanden
. 
Comment