SKYTEC DJ Set !

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj Siem
    • Nov 2008
    • 11

    #16
    Het heeft niet voor niets de bijnaam sky-pech

    Comment

    • DeejayTim
      • Jan 2009
      • 46

      #17
      Inderdaad ..; had een 'US-Blaster' setje (wat valt te vergellijken met skytec), en die kapte er nét buiten de garantieperiode mee.....
      Nu is het zo dat bij deze merken dus o.a. Skytec/ skypech (hoe je het ook wilt noemen ), binnen de garantieperiode wordt omgeruild (omdat dit goedkoper is dan repareren bij dit marktsegment in de discomarkt), en buiten de garantieperiode zit je met een mond vol tanden .
      Dit is mij overkomen en ik had het uiteindelijk opgelost door alles te reinigen en schoon te maken, te oliën en nieuwe loopwerkjes te kopen, maar dit kun je ook besparen door te beginnen met een kwalitatief iets beter merk (denk aan DAP audio, Reloop of American Audio), want daar willen ze het voor een aannemelijke prijs repareren, mocht er wat loos zijn.
      Last edited by DeejayTim; 18-09-09, 15:18.
      TSD Licht & Geluid.

      Comment

      • DeejayTim
        • Jan 2009
        • 46

        #18
        Ligt eraan; ik heb momenteel een Numark CDN-95 in reparatie, en heb ter tijdelijke vervanging een DAP DS-2680 mp3 meegekregen. Ik moet zeggen: sla DAP dan toch écht maar over (als het over cd spelers gaat). Hij had foutjes met het cue'en, mocht je er serieus mee aan de slag gaan (zoals ik), en deze is ECHT NIET nauwkeurig met pitchen, heeft een raar foutje wat betreft het afspelen (als hij op nr b op 'play' staat, speelt nr a gewoon door :$ )
        TSD Licht & Geluid.

        Comment

        • jens
          • Aug 2004
          • 1066

          #19
          ehm timboman...

          voor een dj setje heb je minimaal nodig:

          2 speakers
          1 versterker
          (of gecombineerd als actieve speakers)
          2cd spelers
          en 1 mixer

          Zń setje kan je heel goedkoop kopen maar dan kan ik je nu al vertellen dat je daar na 3 maanden al spijt van heb . Ik snap best dat je niet meteen de duurste merken kan betalen maar er zijn ook hele leuke middenklasse spullen of budget series van goeie merken.

          het is zonde om je geld hier aan uit te geven!

          Comment

          • DeejayTim
            • Jan 2009
            • 46

            #20
            Zeker, maar: vergeet er dan ook niet een goede limiter en processor bij te kopen.
            TSD Licht & Geluid.

            Comment

            • jens
              • Aug 2004
              • 1066

              #21
              die heb je nog niet nodig als je aleen met 2 full range toppen draait

              Comment

              Working...