wel of geen dbx?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • edmulder
    • Aug 2008
    • 13

    #1

    wel of geen dbx?

    Gebruik voor mijn drive in een set van JBL SRX 718S en 715Top
    Als versterkers 2x Crown XTI 4000. voorzien van ingebouwde DSP

    Nu heb ik van dbx het nieuwe driverack Pa+ gezien
    Kan dit iets aan mijn set toevoegen, of ben ik nu bezig na te denken over een investering die het geld niet waard is?

    iemand ervaring of tips?

    gr Dj Ed
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

    #2
    Met bandmanager ben je voor je XTi's al net zo ver als met een drpa...
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

    Comment

    • edmulder
      • Aug 2008
      • 13

      #3
      Originally posted by moderator
      Met bandmanager ben je voor je XTi's al net zo ver als met een drpa...


      het heeft geen zin dus? en bandmanager, wat bedoen je hiermee : HQ net?

      Comment

      • moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

        #4
        Oeps sorry, een stapje te snel...

        HQnet heeft twee mogelijkheden, de hele uitgebreide ( daar blijf ik vanaf, zo handig ben ik niet met PA processing) en de bandmanager.

        Gaat best handig, uiteraard heb je bij de aankoop de juiste settings al voor je amps ontvangen, maar je kan er zelf ook redelijk simpel een setting in bouwen.

        Aansluiten van de versterkers met gewone usb kabels en uitwisselen maar die data!
        Last edited by moderator; 27-07-09, 20:43. Reason: zpelvaudt
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

        Comment

        • Mark-LED
          • May 2004
          • 822

          #5
          Ook de uitgebreide is best makkelijk te gebruiken, mits je weet wat de termen betekenen en al vaker een processor oid via een pc bestuurd hebt.

          Comment

          Working...