Gebruik voor mijn drive in een set van JBL SRX 718S en 715Top
Als versterkers 2x Crown XTI 4000. voorzien van ingebouwde DSP
Nu heb ik van dbx het nieuwe driverack Pa+ gezien
Kan dit iets aan mijn set toevoegen, of ben ik nu bezig na te denken over een investering die het geld niet waard is?
iemand ervaring of tips?
gr Dj Ed
Als versterkers 2x Crown XTI 4000. voorzien van ingebouwde DSP
Nu heb ik van dbx het nieuwe driverack Pa+ gezien
Kan dit iets aan mijn set toevoegen, of ben ik nu bezig na te denken over een investering die het geld niet waard is?
iemand ervaring of tips?
gr Dj Ed




Comment