zijn dit goede speakers?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • I.T. drive in
    • May 2009
    • 352

zijn dit goede speakers?

hallo,

ik ben idzard van I.T. Drive in.
    ik heb een kleine maand geleden een drive in.
    alleen heb ik geen geluid (als je die boombox van 250 watt geluid kan noemen)
    ik heb deze speakers gezien.

ik wil hier dan graag 2 van hebben.
    zijn deze speaker goed voor kinderfeestjes en andere kleine tot midellmatige feestjes?
  • Beckers Entertainment
    • Dec 2008
    • 650

Heb je misschien ook specs van deze speaker of in ieder geval een type nummer?
    Skytec is leuk voor op je kamer, maar ik zou er de deur niet mee uitgaan.
    Kijk eens naar American Audio. Zij maken goed geprijsde speakers, die je toch zo nu en dan tegenkomt bij de kleinere drive-in shows.

Groeten Jasper
    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• Shock
      • May 2009
      • 44

Ik zou geen Skytec speakers doen, vooral niet bij kinderfeestjes e.d. Als die kinderen hard schreeuwen hoor je de muziek niet eens meer, hoe hard je de speakers ook hebt staan. De max SPL is ook maar iets van 94/98 dB..

Comment

• Stoney3K
        • Sep 2007
        • 1399

Skytec zou ik vermijden als je drive-in shows wil gaan draaien.

Ik ben zelf redelijk te spreken over de DAP K-serie (K-112 en K-115). Kosten iets meer, maar prima geluid.

Verder kun je nog naar American Audio, Wharfedale, JBL JRX-serie of de Behringer Eurolive serie kijken. Qua geluidskwaliteit ontloopt het elkaar niet gigantisch veel. Speakers onder de 120 euro per stuk (zoals de DAP MC-serie of de Conrad McCrypt speakertjes) zou ik echter vermijden.

Heb je echt weinig te besteden, probeer dan tweedehands een paar speakers te regelen, of gewoon doorsparen. Goed materiaal betaalt zichzelf rap terug.
        First make it work, then make it look pretty!

Comment

• I.T. drive in
          • May 2009
          • 352

ja idd die mc crypt zuigen behoorlijk,
          mijn neefje heeft ze ook gekocht tegen beter weten in.....
          3 maanden later was er al geen normaal geluid meer

Comment

• I.T. drive in
            • May 2009
            • 352

ik heb het liefst actieve speakers want dan heb je geen versterker meer nodig.

Comment

• Beckers Entertainment
              • Dec 2008
              • 650

Heb je ook een budget?
              Misschien dat we je dan nog wel eens willen helpen met zoeken naar een leuke set, ( eventueel 2ehands )

Groeten Jasper

Comment

• djspeakertje
                • Oct 2008
                • 1912

Originally posted by Beckers Entertainment
                Heb je ook een budget?
                Misschien dat we je dan nog wel eens willen helpen met zoeken naar een leuke set, ( eventueel 2ehands )

Groeten Jasper

En daar hoort natuurlijk ook bij waar en waarvoor je de set wilt gebruiken (je zei al iets over kinderfeestjes?), dus kroeg/kerk, binnen/buiten, hardcore/klassiek?

Daan
                I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• I.T. drive in
                  • May 2009
                  • 352

ik heb niet echt een budget ik zoek eerst speaker en dan zorg ik ervoor dat ik ze kan betalen.
                  ik gebruik ze voornamelijk buiten voor top 40 en 80's/90's in gewone huizen.

Comment

• djspeakertje
                    • Oct 2008
                    • 1912

Dan kom je met 2 topjes uit de middelklasse al een heel eind, als ik jou was zou ik naar iets kijken met zo'n 400 watts rms en een 15" woofer, ikzelf heb 2*LEM T400 (15"+1", 400W RMS, 550 euro per stuk, waren in de aanbieding bij huigens music hengelo voor 329 per stuk, zolang de voorraad strekte).
                    Ik heb er een LEM Procon 1000 Plus amp achter hangen, en daar ben ik heel tevreden over.
                    Als je zo 123 geen 1000 euro over hebt om zo'n setje te kopen, dan kan je denk ik het beste kijken naar de dap K115(A)'s of miss. iets zoals de Basic en Opera speakers van dB technologies.

Daan
                    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Beckers Entertainment
                      • Dec 2008
                      • 650

DLS15P by: AMERICAN AUDIO - American DJ Europe

Kijk eens naar die speakers. Heb ze destijds voor 269 euro gekocht.
                      Gebruik ze op feesten tot 50-60 man zonder subwoofer eronder.
                      Denk dat je voor 'n euro of 500-550 klaar bent met een compleet setje met 2 topjes, statieven en bekabeling.
                      Maar let wel, ik geef maar een idee hé. Er zijn vast nog andere speakers te vinden, maar ik ben er best tevreden over.

Groeten Jasper

Comment

• I.T. drive in
                        • May 2009
                        • 352

zoiets zoek ik idd.
                        ik heb binnenkort 2 optredens en ze zijn allebij niet zo super groot.
                        een is een tuinfeest met zo'n 20 -30 man.
                        ik doe het in samenwerking met mijn buren hun neefje.......
                        daar is opzich niks mis mee alleen hebben we afgesproken dat ik het licht deed en hij het geluid.
                        maar ja, hij heeft deze speakers
                        skytec karaoke speaker actief 50 watt rms.

dus ja....... kan iemand mij advies geven?

Comment

• Kipenhetei
                          • Jul 2009
                          • 24

Tja misschien gewoon huren?

Die skytech karaoke speakers zijn idd leuk voor een kinderkamer....
                          --==No Comment==--

Comment

Working...