Haperen Numark CDN - 35

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj Siem
    • Nov 2008
    • 11

Haperen Numark CDN - 35

Sinds geruime tijd blijft mijn Numark nog wel eens flink hangen, haperen, vastlopen.. Dit deed hij eerst vooral in het begin, maar nu hij ook midden in liedjes deze kwalen gaat vertonen moet er echt iets aan gedaan worden.

Het is namelijk nogal frustrerend als je net je openingswoord hebt gedaan, en dan kort na het inzetten van de openingsdans de cd speler crashed

Na al wat gezocht te hebben op het world wide web beweerde iemand dat dit kon liggen aan de brugcel??? Deze zou (bij sommige 35 'iggers) te licht zijn?

Heeft hier iemand ook problemen mee? En wat is er aan te doen?
  • DJ-AT-WORK
    • Mar 2009
    • 5

Ik heb laatst zo'n CDN 35 besteld. Bij een grote webshop (Noem geen namen maar het artikel was Wel een retourartikel).
    Blijkt de hele bedieningsunit niet te werken en de gehele CD speler dus onbruikbaar. Ik heb het artikel terug laten sturen, kreeg geen nieuwe maar de CDN werd wel gerepareerd. Na 3 weken wachten kreeg ik de CD speler terug. Bleek deze nog steeds hetzelfde probleem te vertonen. Webshop opgebeld en gevraagd wat ze hieraan zouden doen. Antwoord:we bellen je terug; nog niemand terug gebeld ondertussen... (4 dagen verder) Ondanks dat blijf ik hoopvol wachten.

3 conclusies mogelijk:
    1: Grote webshop met service afdeling zuigt;
    2: CD speler met slechte kwaliteit;
    3: Puur toeval;

Succes ermee!
    DJ AT WORK

Comment

• BWSL
      • Jul 2006
      • 28

Ik heb datzelfde probleem met de Numark CDN43S, das een niet meer bestaand model dubbele cdspeler,
      maar bij de wat grotere feesten, als de vochtigheid toeneemt (komt ook door de rookmachine denk ik), dan gaat ie haperen/hangen.

Daarnaast is het ook al vaker gebeurd dat bij veel bass de cd het chassis invliegt, zodat als je de lade opendoet er geen cd meer in je lade zit, omdat ie ergens in het apparaat zit. Dan kom je de boel dus aan het openschroeven.

Bij openschroeven bleek wel dat speler erg vuil van binnen was. Dus misschien idee om je speler een keer schoon te maken van binnen.

Het leuke is dan dat mn DAP dubbele cdspeler het perfect doet onder diezelfde omstandigheden. Ik heb zelfs een keer de djcase moeten optillen en verschuiven en cd bleef netjes doorspelen.
      Een geluidssetup met kabels zonder Neutrikconnectoren is als een land met wegen zonder asfalt

Comment

• Dj Siem
        • Nov 2008
        • 11

Ojaa, nog vergeten te zeggen: hij was al weg geweest om dit euvel te verhelpen, maar ze konden het niet vinden. Hij is toen wel helemaal schoongemaakt.

Ik dat ding weer opgehaald en aangesloten, en de eerste beste cd bleef alweer hangen

Comment

Working...